بستن

تذکرات فرمانداری برای داوطلبان نامزدی شوراها

هفت‌برکه (گریشنا): ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان گراش چند اطلاعیه برای داوطلبان نامزدی در انتخابات منتشر کرد.

فرم پیش‌ثبت نام کافی نیست

در اطلاعیه اول، ستاد انتخابات به داوطلبان اعلام کرد تکمیل فرم پیش‌ثبت نام کافی نیست، و باید برای ثبت نام قطعی تا ششم فروردین اقدام کنند. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌رساند داوطلبانی که قبلا فرم پیش‌ثبت نام را تکمیل نموده و به فرمانداری و یا بخشداری ارائه نموده‌اند، به منزله ثبت نام قطعی نبوده و این دسته از افراد بایستی در زمان و موعد مقرر از تاریخ سی‌ام اسفند ۹۵ لغایت ششم فروردین ۹۶ به فرمانداری یا بخشداری مراجعه و نسبت به ثبت نام قطعی اقدام نمایند.

 

به توجه به بارندگی، برای ثبت نام زودتر اقدام کنید

در اطلاعیه دوم ستاد انتخابات فرمانداری، از داوطلبان خواسته شده است با توجه به پیش‌بینی‌ها درباره بارش‌های شدید در آخر هفته، هر چه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند. در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اعلام وقوع بارندگی طی روزهای پایانی این هفته، لذا از متقاضیان ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقاضا می‌شود ضمن مراجعه به فرمانداری یا بخشداری، از هم اکنون با ارائه مدارک و مستندات لازم نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

کپی شناسنامه پدر و مادر و همسر نیز لازم است

ستاد انتخابات لازم می‌بیند تاکید کند که برای ثبت نام، داوطلبان باید کپی شناسنامه پدر و مادر و همسر را نیز با خود داشته باشند. بدین ترتیب، مدارک مورد نیاز کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا جهت ثبت نام به شرح زیر است:

۱- اصل و کپی شناسنامه عکس‌دار؛ دو سری تمام صفحه

۲- اصل و کپی کارت ملی؛ دو سری پشت و رو

۳- اصل و کپی کارت پایان خدمت؛ دو سری پشت و رو (یا مدرکی که دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی)

۴- اصل و کپی مدرک تحصیلی معتبر؛ دو سری

۵- اصل و کپی گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده ۲۸ قانون انتخابات می‌باشد.

۶- پنج قطعه عکس سه در چهار پرسنلی

۷- کپی شناسنامه پدر و مادر و همسر (اطلاعات شناسنامه‌ای)

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top