بستن

نامزدهای شوراپنجم: علی‌اصغر حسنی

هفت‌برکه (گریشنا): در روز سوم ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر گراش، علی‌اصغر حسنی شاخص‌ترین چهره‌ای بود که برای نامزدی ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ظهر امروز دوم فروردین‌ماه ۹۶، علی‌اصغر حسنی به فرمانداری گراش آمد تا برای انتخابات شورای پنجم گراش ثبت نام کند. او در انتخابات دوره چهارم شورا نیز شرکت کرد (خبر در هفت‌برکه) و توانست با رای بالا و به عنوان نفر اول وارد شورا شود، و به ریاست شورا و همچنین ریاست شورای عالی استان‌ها نیز برسد. اما دو سال بعد، برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از شورا استعفا داد. البته صلاحیت او برای انتخابات مجلس تایید نشد و از آن انتخابات بازماند.

حسنی فرزند محمدعلی، متولد چهاردهم مرداد ۱۳۳۷ و کارشناس ارشد رشته مدیریت است. در سوابق او یک دوره نمایندگی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، ریاست بیمارستان و هلال احمر گراش دیده می‌شود. او علت حضور خود در این دوره از انتخابات را اینگونه بیان کرد: «پیگیری، تلاش و کار و توسعه شهر».

خبرهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش را با هشتگ #شوراپنجم از سایت هفت‌برکه و کانال تلگرامی گراش دنبال کنید.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

0 نظر
scroll to top