بستن

نامزدهای شوراپنجم: علیرضا دانشور

هفت‌برکه (گریشنا): علیرضا دانشور اولین ورزشکاری بود که به رقابت‌های انتخاباتی شورای پنجم وارد شد.

به گزارش هفت‌برکه، دیروز سوم فروردین ۹۶، علیرضا دانشور برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش ثبت نام کرد. بعد از او، امروز محسن افشار نیز ثبت نام کرد. احتمال حضور چند تن دیگر از ورزشی‌ها در روزهای آینده نیز وجود دارد.

علیرضا دانشور فرزند عبدالغفور و متولد ۲۹ مهر ۱۳۶۴ است. او مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته‌ی تربیت بدنی ،گرایش فیزیولوژی ورزشی، در سال ۱۳۹۱ از دانشگاه آزاد جهرم گرفته است، و اکنون بیش از هشت سال است که در دانشگاه‌های منطقه مشغول به تدریس است. او چندین سال است که مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی را نیز بر عهده دارد، و مدیریت دانشجویی این دانشکده را نیز از سال گذشته به عهده گرفته است.

دانشور مدیر کلوپ تخصصی امید است که سال ۹۲ افتتاح شده و در رشته‌های بدن‌سازی، و آمادگی جسمانی و ایروبیک فعالیت می‌کند. او ریاست هیات کشتی و روابط عمومی هیات بدن‌سازی گراش را نیز بر عهده دارد.

دانشور می‌گوید: «صرفا به پشتوانه ورزشکاران شرکت نکرده‌ام، هر چند عضو هیات موسس انجمن تربیت بدنی هم هستم. اما چون با شوراهای شهر قبلی تعامل داشته‌ام و با کلیه بخش‌های شهر از جمله هیات‌های مذهبی و فرهنگی کار کرده‌ام، امیدوارم آنها نیز پشتیبان من باشند.»

0 نظر
scroll to top