بستن

نامزدهای شوراپنجم: محمد نام‌آور

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر تکمیل شده: محمد نام‌آور و ابوالحسن فردوسی امروز با هم برای ثبت نام در انتخابات شورای پنجم گراش به فرمانداری آمدند تا به ترتیب دهمین و یازدهمین نفراتی باشند که پا به رقابت‌های انتخاباتی می‌گذارند. حضور همزمان این دو برای ثبت نام، نزدیکی هر دوی آنها به مسجد صاحب الزمان (عج) را یادآوری می‌کند، اما هر دو نفر می‌گویند از طرف این مسجد وارد انتخابات نشده‌اند و مستقل هستند.

به گزارش هفت‌برکه، امروز پنجم فروردین و در ششمین روز ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فرمانداری گراش بر خلاف انتظار خلوت بود، تا این که محمد نام‌آور و ابوالحسن فردوسی برای ثبت نام آمدند.

محمد نام‌آور یک فرهنگی باسابقه است و دو سال از بازنشستگی‌اش از آموزش و پرورش می‌گذرد. او عضو شورای شهر گراش در دوره اول و سوم بوده است. او در شورای سوم در سال ۱۳۸۶ به عنوان شهردار گراش منصوب شد و ۱۵ ماه در این سمت باقی ماند. بعد از استعفایش از شهرداری گراش، دوباره به آموزش و پرورش برگشت.

نام‌آور دو بار عنوان معلم نمونه استانی و یک بار در سال ۸۶ معلم نمونه کشوری را کسب کرده است. او سابقه‌ی تدریس در دانشگاه‌های منطقه را هم در کارنامه دارد، هر چند می‌گوید به علت کمبود وقت، ساعت‌های تدریس را کم کرده است. «الآن گاه‌گاهی به مغازه سنگ آنتیک پسرم که برای ادامه تحصیل رفته است، سر می‌زنم.» او فرزند جان‌علی، متولد ۷ شهریور ۱۳۴۳ است.

وقتی از نام‌آور می‌پرسیم به غیر از او و ابوالحسن فردوسی، فرد دیگری هم از طرف مسجد صاحب الزمان به انتخابات وارد می‌شود یا نه، می‌گوید: «واقعیتش این است که من از طرف مسجد نیامده‌ام و شخصی آمده‌ام. آن هم به اصرار خیلی‌ها، وگرنه قصد نداشتم.» او در مورد نقطه‌ی تمرکزش در ‌شورا نیز اظهار می‌کند: «شورا باید همه‌جانبه‌نگر باشد و بر اساس قانون به همه زوایایی که در حیطه اختیارش است وارد شود.»

0 نظر
scroll to top