بستن

نامزدهای شوراپنجم: ابوالحسن فردوسی

هفت‌برکه (گریشنا): وقتی ابوالحسن فردوسی و محمد نام‌آور با هم به فرمانداری آمدند تا برای انتخابات شورای پنجم گراش ثبت نام کنند، شاید اولین چیزی که به ذهن می‌رسید نزدیکی هر دوی آنها به مسجد صاحب الزمان (عج) بود، اما هر دوی آنها گفتند از طرف مسجد نیامده‌اند. فردوسی گفت فعلا قصدی برای ائتلاف با نام‌آور هم ندارد.
به گزارش هفت‌برکه، در ششمین روز از مهلت ثبت‌ نام کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی شهر، ابولحسن فردوسی و محمد نام‌آور که افرادی نام‌آشنا در عرصه‌ی سیاست شهر هستند به ستاد انتخابات فرمانداری گراش آمدند و نام‌نویسی کردند.

ابوالحسن فردوسی، فرزند محمدعلی و متولد ۱۳۴۲ در گراش است. نام او را به عنوان کاندیدا در لیست نامزدهای دور اول انتخابات شورای شهر گراش می‌توان دید. کاندیدا شدن او برای حضور در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۰ و حاشیه‌های آن نیز از دیگر سوابق سیاسی فردوسی است. هر چند بیشتر سوابق او به حوزه آموزشی و ورزشی مرتبط است.

فردوسی بازنشسته‌ی آموزش و پرورش است و بیشتر عمر خود را در کسوت معلمی و مدیریت آموزشی گذرانده است. فعالیت‌های ورزشی فردوسی در رشته‌های فوتبال و والیبال است و مدتی ریاست هیات فوتبال را نیز برعهده داشته است. او مسئولیت دبیرستان و نهضت سواد‌آموزی بستک، مسئولیت واحد آموزش اداره آموزش و پرورش گراش، مدیریت مدرسه‌ی راهنمایی عالیان، عضویت در هیئت حل اختلاف، عضویت در ستاد نماز‌ جمعه و هیئت امنا مسجد صاحب‌الزمان (عج)، و مسئولیت آزمایشگاه مرکزی را نیز عهده‌دار بوده است. با این حال تاکید می‌کند: «تنها کاری که کردم و به آن افتخار می‌کنم، حضورم در جبهه و داشتن افتخار جانبازی ۳۵ درصدی‌ام است.»

فردوسی دلیل ثبت‌نامش را بعد از پنج روز از شروع آن، اصرار دوستان عنوان می‌کند: «من به شایسته‌سالاری اعتقاد دارم و این موضوع باید در هر زمینه‌ای رعایت شود و اگر احساس کنم کسی بهتر از من آمادگی حضور دارد قطعا کناره‌گیری می‌کنم.» فردوسی در ادامه می‌گوید: «من از طرف مسجد صاحب‌ الزمان (عج) نیامدم، اما من و آقای نام‌آور همفکر و هم‌نظر و کنار هم هستیم. البته درصدد ائتلاف هم نیستیم.»

تکمیل خبر: فردوسی هشتم اردیبهشت از نامزدی در انتخابات انصراف داد. (خبر در هفت‌برکه)

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

scroll to top