بستن

نامزدهای شوراپنجم: مرتضی موغلی

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر به‌روز شده: مرتضی موغلی سومین ورزشکاری است که برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گراش ثبت نام می‌کند. پیش از او علیرضا دانشور و محسن افشار نیز برای شورای پنجم اعلام نامزدی کرده بودند.

به گزارش هفت‌برکه، شش روز از آغاز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورا می‌گذرد و در این مدت تنها ۱۴ نفر برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری مراجعه کرده‌اند، مرتضی موغلی امروز پنجم فروردین سال ۹۶ ثبت نام کرد. موغلی دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی، و فارغ التحصیل رشته شیمی صنایع گاز است و اکنون کارمند شرکت ملی گاز ایران است. نام او را در سمت رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش به عنوان یکی از فعال‌ترین ورزشی‌های گراش شنیده‌ایم. او رییس کمیته شهرستان‌های استان و با حفظ سمت، رییس کمیته ارزیابی و رنکینگ هیات تنیس روی میز فارس هم هست.

در کارنامه‌ی موغلی می‌توان فعالیت‌های فرهنگی را هم دید: او عضو هیات موسس و بازرس انجمن حفظ و معرفی آثار و بناهای تاریخی گراش (انجمن ایکوموس) است، و سابقه خبرنگاری ماهنامه عصر گراش در گذشته و مدیر مسئولی و سردبیری نشریه کیمیا لامرد در حال حاضر را نیز دارد. مرتضی فرزند عبدالعزیز و متولد یازدهم دیماه ۱۳۶۷ است.

«توازن امکانات شهری و رسیدگی به جد به محلات کمتر توسعه‌یافته» هدفی است که موغلی را برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش ترغیب کرده است.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

scroll to top