بستن

نامزدهای شوراپنجم: مرتضی فتحی

هفت برکه (گریشنا) – خبر به‌روز شده: دکتر مرتضی فتحی، رییس شورای شهر گراش در دوره‌ی سوم، برای نامزدی در انتخابات شورای پنجم ثبت نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، دکتر مرتضی فتحی، پزشک عمومی متولد سال ۱۳۴۵ یکی از چهره‌های شاخص این دوره از انتخابات شورای شهر خواهد بود. او که در دوره سوم شورا، دوره‌ای که شش سال به درازا کشید و در طی آن گراش هم شهرستان شد، رییس شورا بود. اما او برای انتخابات شورای چهارم ثبت نام نکرد و خستگی را دلیل این عدم حضور عنوان کرد.

دکتر فتحی دلیل حضورش در این دوره را این‌طور توضیح می‌دهد: «مهم‌ترین دلیل حضورم در این دوره، درخواست مردمی بیش از حد و پیشنهاد‌های معتمدین و دلسوزانی که دغدغه‌ی پشرفت شهر دارند، به خصوص در یک هفته اخیر است. هر چند دوره سوم دوره پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم و اکثر مردم در جریان هستند، این خستگی را در خودم احساس می‌کردم، ولی خواسته‌های مردمی به حدی بود که یک نوع بی‌ادبی بود اگر به نظر آن‌ها توجه‌ای نداشتم. مردم ولی نعمت ما هستند. برای مردم گراش هر کاری انجام بدهیم کم است. از طرفی همه ما بالاخره یک احساس مسئولیتی در قبال شهدایمان داریم که ما را مجبور می‌کند نسبت به شهر و منطقه و کشورمان بی‌تفاوت نباشیم.»

دکتر فتحی غیر از حضور به عنوان رییس شورا در شورای سوم، در کسوت‌های دیگری نیز فعال بوده که می‌توان به حضور به عنوان پزشک هلال‌ احمر، ستاد اجرایی هلال‌ احمر، و هیات امنای موسسه خیریه امام علی(ع) و پزشک کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد. نام او در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نامزد منتخب کارگروه انتخابات مطرح شد، اما او از این نامزدی انصراف داد.

دکتر فتحی می‌گوید: «در زمان شورای سوم نیز برخی از کارها را پیگیری می‌کردیم که در آن زمان الحمدالله نتیجه خوبی هم گرفتیم. ان‌شالله آن چه خدا بخواهد پیش بیاید.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر
scroll to top