بستن

نامزدهای شوراپنجم: طیبه جعفریان

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر به‌روز شده: طیبه جعفریان دومین زنی است که به رقابت‌های انتخابات شورای پنجم وارد می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، جعفریان امروز ششم فروردین ۱۳۹۶ در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گراش ثبت نام کرد. او بعد از مرضیه ده‌بزرگی، دومین نامزد زن انتخابات این دوره است. او درباره نمایندگی بانوان شهر و برنامه برای آنها می‌گوید: «باید دید چقدر دست شورای شهر برای این مورد باز است.» او همچنین چهارمین چهره ورزشی انتخابات این دوره است. او می‌گوید صد در صد روی حمایت ورزشکاران حساب کرده است، «ولی کل کارهای من برای ورزشکاران نبوده است. شاید الآن بیشتر ورزشی باشم، اما خیلی کارهای داوطلبانه هم برای شهر کرده‌ام.»

جعفریان درباره فعالیت‌های داوطلبانه‌اش می‌گوید: «ورودم از سال ۷۹ به هلال احمر بود که در سازمان جوانان و گروه امداد و نجات به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کردم. بعد مسئول امداد و نجات تیم عملیاتی خواهران هلال احمر شدم و به عنوان مربی و فعال داوطلب هنوز هم عال هستم. من اولین نجاتگر زن شهرستان، و تنها مربی امداد و نجات جاده استان فارس هستم. در سال ۱۳۸۵ به عنوان جوان برتر در هلال احمر استان فارس انتخاب شدم.» او می‌گوید به عنوان مسئول تیم سازندگی در بسیج خواهران هم فعال بوده است.

جعفریان مدارک ورزشی متفاوتی دارد. او از سال ۱۳۹۰ به عنوان مدیر استخر بانوان آبشار اندیشه انتخاب شد، و همین سال به عنوان اولین رییس زن شهرستان‌ها در هیات‌های نجات غریق و شنا منصوب شد. او می‌گوید هنوز هم این سمت‌ها را از نظر هیات استان دارم. درباره‌ی رابطه‌اش با اداره تربیت بدنی گراش هم می‌گوید: «من کارهایی که باید انجام دهم را خودم انجام می‌دهم. گاهی فقط یک معرفی‌نامه از اداره می‌گیرم و حمایت مالی انجام نمی‌شود.» او درباره‌ی افتخاراتش هم به این بسنده می‌کند: «سال ۱۳۹۰ بدون مربی و ناجی بوده‌ایم، و اکنون نزدیک به سی مربی و ناجی داریم. این کار با حمایت و برنامه‌ریزی من انجام شده است.»

طیبه جعفریان فرزند حاجی‌نجات، متولد هفتم دی ۱۳۶۲ است. او لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت ورزشی دارد. این اولین بار است که او در انتخابات شورا شرکت می‌کند.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

scroll to top