بستن

نامزدهای شوراپنجم: فاطمه خواجه

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر تکمیل شده: فاطمه خواجه، عضو چهارمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر گراش، به عنوان کاندیدا در پنجمین دوره از انتخابات شورای شهر نیز حضور خواهد داشت.

به گزارش هفت‌برکه، فاطمه خواجه با ۳۵۸۲ رای به عنوان نفر هشتم و عضو علی‌البدل در انتخابات دوره‌ی قبل شورای اسلامی شهر انتخاب شد. (پروفایل او در دوره قبل) او با استعفای علی‌اصغر حسنی از شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، به شورای شهر وارد شد (خبر در هفت‌برکه). فعالیت او در شورا بیشتر در بخش فرهنگی متمرکز بود.

خواجه متولد سال ۵۷ و دارای مدرک حسابداری و در حال حاضر دانشجوی ارشد مدیریت دولتی است. او مدتی مسئولیت فرهنگسرای آفتاب تابان وابسته به شهرداری را بر عهده داشته است و دو سال مسئول دفتر فرماندار پیشین گراش، مسعود خواست‌خدایی، بوده است. همکاری با مدارس و آموزش و پرورش، و حسابداری شرکت‌های خصوصی از دیگر فعالیت‌های او محسوب می‌شود.

او در پاسخ به دلیل حضورش در انتخابات شورای پنجم گفت: «من معتقدم با توجه به این که پنجاه درصد جمعیت ما را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، حتما باید نماینده‌ای داشته باشند و کسی که این توانایی را در خودش احساس کند که می‌تواند کاری برای آن‌ها انجام دهد، موظف است حضور داشته باشد. من این توانایی را در خودم دیدم.»

شما میتواند با ورود به این لینک سخنرانی فاطمه خواجه، عضو شورای فعلی و کاندیداتور پنجمین دوره انتخابات را بشنوید:

https://telegram.me/khajeeshora

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

scroll to top