بستن

نامزدهای شوراپنجم: مصطفی خورشیدی

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر به‌روزشده: مصطفی خورشیدی جزو آخرین افرادی بود که شب آخر مهلت ثبت نام برای انتخابات شورای پنجم شهر گراش ثبت نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، خورشیدی فرزند علی، متولد نهم مهرماه ۱۳۵۳ است و برای اولین بار به رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر وارد می‌شود. او کارشناس رشته الهیات و کارشناس ارشد رشته ادبیات است، و از سال ۱۳۷۷ در اداره آموزش و پرورش در کسوت دبیری مدارس گراش فعالیت کرده است و اکنون دبیر دبیرستان نمونه دولتی محبی است و دروسی مانند ادبیات، الهیات، عربی، قرآن و … را تدریس می‌کند. او دو سال نیز مدیر دبیرستان ۱۹۰نفری کامروا بوده است.

مصطفی خورشیدی با کارهای فرهنگی‌اش شناخته می‌شود. راه‌اندازی نشریه عصر گراش در سال ۸۲، و نوحه‌سرایی و شاعری از جمله این فعالیت‌هاست. از او کتاب «اشک خدا» چاپ شده است و سه کار دیگر نیز در دست چاپ است. او از مداحان گراش و همچنین موسس و مسئول هیات قاسم ابن حسن (ع) است و نوحه‌سرایی برای این هیات را به عهده دارد. علاوه بر اینها، او به مدت ده سال فرمانده پایگاه مقاومت مسجد صاحب الزمان (عج) بوده است.

خورشیدی چهار سال و نیم ریاست هیات مدیره مسکن مهر را نیز به عهده داشته است. او می‌گوید یکی از عوامل اصلی ایجاد حرکت مردمی در شهرستان شدن گراش بوده است.

خورشیدی درباره‌ی هدف ورودش به رقابت‌های شورای شهر می‌گوید: «من هدفم خدمت به مردم است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

scroll to top