بستن

نامزدهای شوراپنجم: اکبر باقرزاده

هفت‌برکه (گریشنا): اکبر باقرزاده در آخرین ساعات مهلت ثبت نام برای انتخابات شورای شهر گراش، مراحل نام‌نویسی‌اش را تکمیل کرد.

به گزارش هفت‌برکه، اکبر باقرزاده امروز ششم فروردین ۱۳۹۶ همراه با برادرش اصغر به فرمانداری آمد. اصغر باقرزاده گفت طبق صحبت قبلی، چون برادر بزرگ‌ترش به رقابت‌ها وارد می‌شود، او قصدی برای ثبت نام ندارد. اصغر باقرزاده در دوره قبل انتخابات شورا، کاندیدا شده بود، اما نتوانسته بود به شورا راه پیدا کند (خبر در هفت‌برکه).

اکبر باقرزاده فرزند حسن‌علی، متولد ۲۷ مردادماه ۱۳۴۸ است و برای اولین بار در انتخابات شورای شهر نامزد می‌شود. او مدرک کارشناسی معماری دارد و بیشتر فعالیت‌هایش در زمینه‌ی عمرانی و شهرسازی و ساختمان است.

باقرزاده درباره حضورش در جبهه می‌گوید: «حدود یازده ماه، از سال سوم راهنمایی تا سوم دبیرستان به تناوب، در جبهه حضور داشتم. در سال ۱۳۶۶ در شلمچه مجروح جنگی شدم.»

باقرزاده اولین کارش در حوزه خدماتی را احداث جایگاه پمپ بنزین در ورودی گراش از سمت اوز در سال ۱۳۷۲ می‌داند. بعد از این کار، او در حوزه آماده‌سازی شهری مثل احداث شهرک ایمان در گراش و ایثار در شیراز فعال بوده است. اصلاح خیابان‌های شهرک هشتادهکتاری به صورت پیمانکاری با مسکن و شهرسازی، و ساخت‌وساز ساختمانی در شیراز و لار و گراش، از جمله مسکن مهر طلاب از دیگر زمینه‌های کاری اوست. الآن هم مشغول یک پروژه ساختمانی در خیابان خاکشناسی شیراز است. باقرزاده از سال ۷۸ عضو انجمن انبوه‌سازان استان است، و مسئولیت‌هایی همچون مدیر عاملی تعاونی شهرداری و بخشداری، و مدیر عاملی تعاونی حوزه علمیه را بر عهده داشته است.

باقرزاده می‌گوید: «من از دوره اول، همکار شورا بودم و در کمیته ارتقا هم بوده‌ام. هر زمان که شورا مشکلی در حوزه مسکن و شهرسازی داشته‌اند به من مراجعه می‌کردند.» او را می‌توان در دفتر کارش بالای مغازه‌ی پسرش فرش امیر پیدا کرد.

با این وصف، باقرزاده تایید می‌کند که هدف‌گذاری‌اش در شورا به سمت کارهای عمرانی است. او در آخر هم می‌افزاید: «احتمالا تا آخر انتخابات هستم و برنامه خاصی برای ائتلاف ندارم.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

scroll to top