بستن

نامزدهای شوراپنجم: عبدالرضا هرمزی

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر به‌روز شده: عبدالرضا هرمزی، نایب‌رییس و سخنگوی شورای شهر گراش در دوره چهارم و سخنگوی شورا در دوره سوم، به همراه حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای شهر چهارم؛ مهروش شیبانی، عضو شورای شهر چهارم؛ عبدالعلی صلاحی، عضو شورای شهر سوم؛ و محمد خواجه‌پور، چهره‌ی فرهنگی و رسانه‌ای؛ به فرمانداری آمد و برای نامزدی در انتخابات دوره‌ی پنجم شورا نیز ثبت نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، عصر دیروز ششم فروردین ۱۳۹۶، ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان گراش شاهد حضور هم‌زمان پنج نفر از نامزدهای شاخص در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گراش بود. با این حال این افراد ایده‌ی ائتلاف را رد می‌کنند. هرمزی در این خصوص می‌گوید: «من با چند تن از این دوستان نزدیکی فکری زیادی دارم و با بعضی از آنها در شورا همکاری داشته‌ام. این است که تصمیم گرفتیم با هم ثبت نام کنیم، اما این معنی ائتلاف نمی‌دهد.»

هرمزی دو دوره (دوره‌های سوم و چهارم) عضو شورای شهر بوده و در هر دو دوره سخنگوی شورا نیز بوده است. در دوره‌ی کنونی، یعنی دوره چهارم، او نایب رییس شورا است. او عضو کمیته ارتقای شهرستان گراش نیز بود. او در شورای شهرستان گراش نیز عضویت دارد. دو دوره‌ی قبل، او عضو شورای شهرستان و عضو شورای عالی استان بود. در این دوره نیز در سال آخر، به ریاست شورای شهرستان گراش رسیده است.

هرمزی با سابقه‌ی حدود ده سال حضور در شورا، اکنون باسابقه‌ترین عضو شورای شهر محسوب می‌شود. او درباره‌ی عملکرد شورای شهر در این دو دوره می‌گوید: «نمی‌شود کسی به خودش نمره بیست بدهد، چون جلوی سعی و تلاش بیشتر را می‌گیرد، اما سعی کرده‌ایم در هر زمینه‌ای که وارد شده‌ایم، به بهترین نحو کار کنیم.»

او دلیل حضورش را درخواست مردم ذکر می‌کند: «اینقدر مردم لطف داشتند که دیگر هیچ پاسخی نداشتم. گروه‌های مختلف اجتماعی از من خواستند در این دوره هم شرکت کنم، و خودم را ناچار دیدم که به دعوتشان پاسخ دهم.»

عبدالرضا هرمزی فرزند محمد، متولد اول فرودین ۱۳۵۶ است. او لیسانس و فوق لیسانس کامپیوتر گرایش نرم‌افزار دارد. می‌گوید در انجمن‌های مردم‌نهاد کم‌وبیش حضور داشته است، اما تمرکز اصلی فعالیتش در مجموعه هرمز بوده است که شامل آموزشگاه و فروشگاه کامپیوتر و زبانکده است. تدریس در حوزه و دانشگاه‌های منطقه نیز در کارنامه او دیده می‌شود. (پروفایل او در دوره گذشته)

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر
scroll to top