بستن

نامزدهای شوراپنجم: محمد کریمیان

هفت‌برکه (گریشنا): محمد کریمیان، عضو شورای شهر گراش در دوره‌های اول و سوم، برای نامزدی در انتخابات شورای شهر پنجم ثبت نام کرد. او اکنون رکورددار نامزدی در انتخابات شورای شهر گراش است.

به گزارش هفت‌برکه، دیشب در آخرین ساعات ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گراش، محمد کریمیان به فرمانداری گراش آمد. او سابقه‌ی دو دوره حضور در شورای شهر را دارد: دوره اول و دوره‌ی سوم، که در این دوره‌ی اخیر سمت نایب‌رییسی شورا را نیز داشت. کریمیان چهار سال قبل برای دوره چهارم شورا نیز نامزد شد، و به عنوان عضو علی‌البدل سوم انتخاب شد، و به شورا راه نیافت. (پروفایل او در دوره گذشته)

کریمیان در مورد دلیل حضورش در انتخابات، که او را از این نظر رکورددار می‌کند، می‌گوید: «احساس می‌کنم باید به‌روز بود و با توجه به نیازهای جامعه، برای خدمت به جامعه و توسعه شهر و شهرستان در همه جوانب تلاش کرد.»

محمد کریمیان فرزند کریم و متولد هفتم بهمن‌ماه ۱۳۳۸ است. او تحصیل در مقطع دکتری تاریخ را رها کرد و اکنون در همین مقطع در رشته‌ی علوم سیاسی مسایل ایران در دانشگاه آزاد اسلامی لامرد تحصیل می‌کند. او در این خصوص با لحن شوخی همیشگی‌اش می‌گوید: «هنوز هم دانشجو هستم و افتخار می‌کنم که دانشجویان خودم، امروز استادان خودم هستند.»

کریمیان تا سال ۱۳۸۰ در دبیرستان‌های گراش، و بعد از آن در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و بقیه دانشگاه‌های منطقه و همچنین حوزه‌های علمیه تدریس کرده است. عضویت در کمیته ارتقای گراش، شورای حل اختلاف شعبه از ده سال پیش تاکنون، و مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز در کارنامه او دیده می‌شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

0 نظر
scroll to top