بستن

نامزدهای شوراپنجم: مهوش شیبانی

هفت‌برکه (گریشنا): مهوش شیبانی به عنوان پیشکسوت بار دیگر به لیست بانوان کاندیدای پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر گراش وارد شد.

به گزارش هفت‌برکه، شیبانی دیروز به همراه حبیب‌الله مهرابی و عبدالرضا هرمزی دو تن از همراهانش در شورای فعلی؛ عبدالله صلاحی، عضو شورای شهر سوم؛ و محمد خواجه‌پور، فعال فرهنگی و رسانه‌ای؛ برای ثبت نام به فرمانداری آمد. این سومین باری است که او در انتخابات شورای شهر نامزد می‌شود. او در شورای اول به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد، که با رفتن محمد کریمیان از شورا برای ادامه تحصیل بعد از یک سال، او به شورای اول وارد شد. در دوره‌ی قبل، یعنی دوره چهارم، او به عنوان عضو اصلی به شورا راه پیدا کرد.

شیبانی متولد سال ۱۳۳۸ است. او سی سال سابقه‌ی خدمت در آموزش و پرورش در سمت معاون و مدیر در پایه‌های دبیرستان، هنرستان و پیش‌دانشگاهی دارد. عضویت در هیات امنای بیت‌الزهرا(س)، مسئولیت کمیته خواهران در یادواره شهدا، عضویت کمیسیون امور بانوان بخشداری، سمت مشاور امور بانوان در اداره‌ی آموزش و پرورش، و فرماندهی بسیج در مدارس، از دیگر فعالیت‌های فرهنگی او محسوب می‌شود. (پروفایل او در دوره گذشته)

شیبانی درباره حضورش در انتخابات این دوره شورا می‌گوید: «تا آخرین لحظه قصد نداشتم در این دوره از انتخابات شرکت کنم و دوست داشتم بانوان جوان‌تر وارد این عرصه شوند؛ اما به دلیل درخواست‎‌های زیاد خانم‌ها و آقایان و برای احترام به نظر آنها، به من تکلیف شد حضور داشته باشم. از طرفی به دلیل تعهدی که نسبت به شهر دارم، وظیفه‌ی خودم می‌دانم که تا زمانی که می‌توانم قدمی برای شهر بردارم به این شهر و مردمان آن ادای دین کنم.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

0 نظر
scroll to top