بستن

نامزدهای شوراپنجم: محمد خواجه‌پور

هفت‌برکه (گریشنا) – خبر به‌روز شده: ورود محمد خواجه‌پور، فعال فرهنگی و رسانه‌ای، به رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر پنجم از غافلگیری‌های دیگر این انتخابات بود. خواجه‌پور همراه با چهار تن از اعضای شورای فعلی و قبلی به فرمانداری آمد: حبیب‌الله مهرابی، عبدالرضا هرمزی و مهوش شیبانی از شورای شهر فعلی؛ و عبدالعلی صلاحی از شورای شهر سوم. اما او هم مانند دیگر نفرات این جمع پنج‌نفره، مساله‌ی ائتلاف را بلاموضوع می‌داند: «فضای انتخاباتی در گراش فضای ائتلافی نیست. هرچند معمولا کسانی که هم‌فکرند با هم کار می‌کنند، اما ائتلاف موضوعیتی ندارد.»

محمد خواجه‌پور را به فعالیت رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری‌اش در گراش می‌شناسند. او مدیر رسانه‌های موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه است و رسانه‌هایی همچون سایت هفت‌برکه، نشریات گراش، افسانه گراش و هیمه را مدیریت می‌کند. نزدیک به بیست سال فعالیت مطبوعاتی مستمر، او را به سمت نایب‌رییسی در خانه مطبوعات جنوب فارس نیز رسانده است. او عضو هیات موسس و رییس هیات مدیره‌ی موسسه هفت‌برکه نیز هست.

او به واسطه‌ی حضورش در انجمن‌های مردم‌نهاد متعدد در طی سال‌ها، از جمله انجمن شاعران و نویسندگان گراش و انجمن ایکوموس، و همچنین همکاری با خانه فرهنگ و انجمن‌های نمایش و فیلم و جشنواره فیلم کل، خود را نماینده‌ی بخشی از فعالان اجتماعی هم می‌داند.

این اولین بار است که خواجه‌پور به رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر وارد می‌شود. او می‌گوید: «در طول سال‌های فعالیت مطبوعاتی، مستقیما با مردم و مشکلات آنها آشنا هستم. و فکر می‌کنم در جایگاه شورا می‌توانم در حل بخشی از این مسائل موثر باشم.»

محمد خواجه‌پور فرزند علی متولد ۲۷ بهمن ۱۳۵۸ مدرک کارشناسی ادبیات فارسی دارد و ارشد مدیریت رسانه خوانده است. او علاوه بر فعالیت در موسسه هفت‌برکه، مدیر داخلی شرکت هرمز کامپیوتر و مدرس کامپیوتر در این شرکت هم هست.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

scroll to top