بستن

استعفای مدیر رسانه‌های هفت‌برکه

هفت‌برکه محمد خواجه‌پور: بعد از ده سال فعالیت رسانه‌ای که لحظه‌لحظه‌ی آن پر از خاطره و دوستی است، اکنون قدم در راهی تازه برای در کنار مردم بودن گذاشته‌ام. ثبت ‌نام در انتخابات شورای شهر گراش، تصمیمی سخت بود که مهم‌ترین بخشِ سختیِ کار، جلوگیری از آسیب به سرمایه‌ی‌ ده ساله‌ی‌ اعتماد و عشق مردم نسبت به روزنامه‌نگاران مجموعه هفت‌برکه بود.

تمام رسانه‌های مجموعه هفت‌برکه شامل نشریات افسانه گراش، هیمه و گراش، سایت هفت‌برکه (گریشنا) کانال گراش در تلگرام، رادیو گراش و مجله ویدیویی کلاک، همگی غیر دولتی هستند و از نظر حقوقی، برای نامزدی شورای شهر نیازی به استعفا از مشاغل رسانه‌ای وجود ندارد، اما از نظر شخصی و حرفه‌ای، خود را ملزم می‌دانم که این رسانه‌ها با انصاف و تیزبینی، انتخابات پیش‌رو را پوشش دهند.

از این رو اعلام می‌کنم که در دو ماه آینده در این رسانه‌ها نقشی نخواهم داشت. تنها به این دلیل که در این رسانه‌ها نقش مدیرمسئولی نیز بر دوش من است و استعفا از این مسئولیت در این فرصت کوتاه ممکن نیست، نظارت کلی بر انتشار مطالب خواهم داشت.

دوست عزیزم دکتر مسعود غفوری از این به بعد به عنوان مدیر رسانه‌های مجموعه هفت‌برکه و جانشین مدیرمسئول خواهد بود؛ و با همراهی صادق رحمانی و محمدعلی شامحمدی، مدیران دیگر موسسه، و همکاران پرتلاش خبرنگار و شهروند-خبرنگار، این مسیر را ادامه خواهند داد.

امیدوارم فارغ از هر نتیجه‌ای که در انتخابات پیشِ ‌رو به دست آید، بتوانیم اعتماد شما همشهریان و مخاطبان را با تلاش صادقانه و پوشش منصفانه اخبار حفظ کنیم.

محمد خواجه‌پور

۱۳ فروردین ۱۳۹۶

scroll to top