- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

جشنواره عکسی برای زمین سبز و آسمان آبی

هفت‌برکه (گریشنا): انجمن هوای جنوب دومین جشنواره عکس طبیعت را با شعار «زمین سبز، آسمان آبی» و با موضوع طبیعت و چشم‌اندازهای طبیعی ایران برگزار می‌کند.

به گزارش هفت‌برکه، محمود آذرآیین، کارشناس هواشناسی، در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: «برگزار کننده این جشنواره، انجمن هوای جنوب است. علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌تواند آثارشان را تا پانزده اردیبهشت ۹۶ به آدرس havagerash@yahoo.com ارسال کنند. پنجم خرداد آثار ارسالی انتخاب و داوری می‌شود و در نهایت، بیستم خرداد عکس‌های پذیرفته و زمان نمایشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

جوایز جشنواره برای نفر اول، دو میلیون ریال به همراه لوح یادبود؛ برای نفر دوم، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه لوح یادبود؛ و برای نفر سوم، یک میلیون ریال و لوح یادبود؛ به همراه جوایز ویژه به ده نفر دیگر خواهد بود.

آذرآیین دبیر این جشنواره اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری آبشار اندیشه و حمایت مالی کارواش اتومات مدرن گراش برگزار می‌گردد.

آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، با بیان این که به حمدلله امسال با نزولات آسمانی خوب، بهاری طرب‌انگیز را در طبیعت شاهد هستیم، از علاقه‌مندان به هنر عکاسی درخواست کرد از فرصت به وجود آمده نهایت بهره‌برداری را بکنند و در این رخداد هنری حضوری بالنده داشته باشند.

[1]