بستن

ثبت نام برای اعتکاف شروع شد

هفت‌برکه (گریشنا): با نزدیک شدن به ایام‌البیض، ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف شروع شد.

به گزارش هفتبرکه، یزدان‌پرست، رییس اداره تبلیغات گراش گفت ثبت‌ نام برای حضور در اعتکاف از امروز هفدهم فرودین شروع شده است و تا بیست و دوم فرودین هم‌زمان با شروع رسمی مراسم اعتکاف ادامه دارد. دو مسجد ولی‌ عصر(عج) و مسجد جامع ویژه آقایان و سه مسجد صاحب‌الزمان(عج)، امیرالمومنین(ع) و زین‌العابدین(ع) ویژه خواهران برای برگزاری اعتکاف در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان از گروه سنی ۱۴ سال به بالا برای شرکت در این مراسم و به دست آوردن فرصت راز و نیاز می‌توانند علاوه بر این پنج مسجد به پایگاه‌های بسیج، موسسات قرانی بیت‌النور، بیت‌الزهرا و قمربنی‌هاشم(ع) و اداره‌ی تبلیغات مراجعه و ثبت‌نام کنند. هزینه‌ی ثبت نام بیست هزار تومان است.

امسال برای اعتکاف دانش‌آموزی نیز مسجد ولی عصر(عج) ویژه برادران و هر سه مسجد صاحب‌الزمان(عج)، امیرالمومنین(ع) و زین‌العابدین(ع) ویژه خواهران پذیرش انجام می‌شود. بعضی از مساجد نیز دانشجویان، طلاب و افراد تحت پوشش کمیته امداد را به صورت رایگان ثبت‌نام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی از چهره‌های شناخته‌شده و استاد فن خطابه از قم به دعوت سازمان تبلیغات در این مراسم در هر پنج مسجد حضور خواهد داشت. دو سخنران دیگر ویژه دانش‌آموزان و دو سخنران ویژه عموم نیز در این برنامه حضور دارند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. سلام قولا من رب رحیم
    حدیثی قدسی ازخدای متعال :ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده ام ؛ هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد .

    ضمن تشکر از دست اندرکاران ومسببان برگزاری این مراسم معنوی وپرنور اعتکاف ،خطابم به خیرین دلسوز گراش می باشد که فرصتی است مناسب جهت متقبل شدن تمام یا بخشی از هزینه ثبت نام معتکفین؛چراکه مصداق بارزنیکوکاری است وقطعاخداوند پاداش نیکوکاران را بی جواب نمی گذارد: إن الله لایضیع اجر المحسنین

    همیشه موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top