بستن

خردسال گراشی در اردوی تیم ملی تنیس روی میز

هفت‌برکه (گریشنا): علیرضا سبزواری به اولین اردوی استعدادیابی تیم ملی تنیس روی میز خردسالان دعوت و به این اردو اعزام شد.

به گزارش هفت‌برکه، مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز گراش، در این خصوص گفت: «علیرضا سبزواری از بازیکنان خردسال تنیس روی میز گراش که موفق به کسب مقام اول تیمی و سوم انفرادی در جشنواره خردسالان کشور در اصفهان؛ و همچنین مقام اول انفرادی کلاس اولی‌های کشور در قم شده بود، به اولین اردوی ملی استعدادیابی پسران ۶ تا ۸ ساله دعوت شد. این اردو از تاریخ پانزدهم تا هجدهم فروردین به میزبانی هیات کردستان و در خانه پینگ پنگ سنندج برگزار شد و به دعوت فدراسیون تنیس روی میز، سبزواری به این اردوی ملی اعزام شد.»

مرتضی موغلی اضافه کرد: «حضور یک بازیکن هفت‌ساله از گراش در اردوی تیم ملی تنیس روی میز خردسالان کشور نشان از اهمیت و جایگاه مستعدین خردسال شهرستان و توجه ویژه هیات تنیس روی میز شهرستان به این بخش است.» قرار است کمیته استعدادیابی فدراسیون در اسرع وقت نتایج کلیه سنجش‌های انجام شده را با درج امتیازات اخذ شده مستعدین به هیات‌های استانی ارسال کند. حمیدرضا موغلی کار مربی‌گری علی‌رضا سبزواری را بر عهده دارد.

موغلی درباره روند برگزاری این اردو توضیح می‌دهد: «اردو با تعیین سطح بازی ورزشکاران آغاز شد و سپس تداوم و اصلاح تکنیک‌های پایه با ترکیب حرکت پای مختلف در نقاط مختلف میز، آموزش و اصلاح تاپ‌اسپین با ترکیب حرکت پا، بازی دوبل، توپ‌اندازی و آزمون‌های مختلف آمادگی جسمانی شامل آزمون سرعت ۲۷ یارد، تی‌تست و ادگرن و همچنین ارزیابی شاخص‌های پیکری از اهم برنامه‌های این کمپ تمرینی بود. در آخرین روز این اردوی تمرینی، برگزاری مسابقه به شکلی خاص به گونه‌ای که برد و باخت ملاک نباشد، با انجام فقط دو گیم ۱۱تایی جمع امتیازهای کسب شده ورزشکاران همچون دیگر امتیازات اخذ شده از تست‌ها و سنجش‌های مختلف محاسبه شد.»

 

3 نظر

  1. خدا را شکر که در این دو سال ورزش گراش از زمین تا آسمان تغییر کرده این پیشرفت ورزشی در شهرستان مرهون تلاش و مدیریت جهادی نیروی بومی توانمند و خوشفکر گراشی استاد حسن نژاد است

    1. من هم با شما موافقم گاهی مواقع یک جابجایی ساده تحولات عمیقی در همان سیستم به وجود می اید من متعجب هستم که چرا هیات امنا ورزش گراش یک عمربا لجاجت مانع پیشرفت بودند و حمایت می کردند و حاضر به تغییر وتحول نبودند و این همه فزصت سوزی شد هرچند دیر شد باز هم خوبه نیروی مسقلی بر مسند ورزش گراش است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top