بستن

علی‌پور و خدادادی، «ترین‌ها»ی پروازی در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): یاسمین علی‌پور به عنوان اولین دختر گراشی، و حامد خدادادی به عنوان کم‌سن‌ترین خلبان جنوب کشور، اولین پرواز بلند خود را تجربه کردند.

به گزارش محسن حسن‌زاده، از اعضای انجمن ورزش‌های هوایی گراش، هفدهم و هجدهم فروردین‌ماه اردوی دو روزه‌ی تیم پروازی شهرستان گراش برگزار شد. در این اردو، دو رکورد در سابقه این ورزش در گراش به جای خواهد ماند. یاسمین علی‌پور، اولین بانوی پرنده در جنوب فارس، روز جمعه هجدهم فروردین، اولین پرواز بلند خود را تجربه کرد و به جمع خلبانان این رشته ورزشی پیوست. علی‌پور شانزده‌ساله است و با مربی‌گری پدرش، جعفر علیپور، از خلبانان پاراموتور، و زیر نظر استاد محمدی توانست به این موفقیت دست یابد.


رکورد دومی که در این روز ثبت شد، مربوط به کم‌سن‌ترین پرنده در جنوب کشور است. حامد خدادادی یازده ساله است و با مربی‌گری قادر محمدی، توانست با انجام اولین پرواز ارتفاع بلند، نام خود را به عنوان کم‌سن‌ترین خلبان جنوب کشور مطرح کند.


عبدالمهدی اندیشه، رئیس انجمن ورزش‌های هوایی گراش، ضمن تبریک به خلبانان، از روزهای طلایی و پیشرفت چشمگیر این ورزش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

5 نظر

  1. تبریک فراوان به خانم علیپور و آقای خدادادی و خانواده های محترمشان و همچنین جامع ورزشی گراش

    به امید پروازهای ایمن و شاد

  2. درود بر زحمتکشان ورزش گراش خصوصا آقایان اندیشه حسن زاده و حسن نژاد که این ورزش مفرح را با سختی زیاد به این مرحله رساندند

  3. با تشکر از گریشنا لطف کنید در این جور گزارش ها حتما نام بدر و یا اجداد بدری اشخاص را هم معرفی کنید تا ما بدانیم مثلا علی بور فرزند کیست و … با تشکر
    ممنون

  4. پول که باشه پشتت هم پُر باشه تا کره مریخ هم میتوان رفت ،خیلی ها هستند استعداد دارند اما هزینه کلاس رفتن و غیره ندارند ????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top