- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

سرپرست جدید دانشکده پیراپزشکی و پرستاری گراش منصوب شد

هفت‌برکه (گریشنا): دکتر حکمیه اکبری به سرپرستی دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری گراش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش؛ دکتر احمد عبدالهی طی حکمی، دکتر حکیمه اکبری را به عنوان سرپرست دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری گراش منصوب کرد.

در قسمتی از این حکم آمده است: «نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب شما، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشکده‌های پیراپزشکی و پرستاری» منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند و با حسن تدبیر  برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.»

دکتر اکبری، کارشناس پرستاری، کارشناس ارشد آناتومی و  دکتری آناتومی پزشکی دارد. او چندین سال نیز به عنوان مدیر آموزش دانشکده‌ی گراش فعالیت داشته و مدتی نیز در سمت سوپروایزر با بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) همکاری داشته است.

پیش از این عباس سلمانی سرپرست دو دانشکده را برعهده داشت  اما بعد از مدتی سرپرستی دانشکده پرستاری به مدت چند ماه به خانم حق‌شناس سپرده شد. محمد جعفری نیز بیش از یک سال به عنوان سرپرست در دو دانشکده پیراپزشکی و پرستاری  فعال بوده است. دکتر محسن‌زاده هم چندین سال ریاست دانشکده‌ی پیراپزشکی را پذیرفته است. در زمان او دانشکده‌ی علوم پزشکی نیز به لیست دانشکده‌های گراش افزوده شد.

[1]