بستن

هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گراش انتخاب شد

هفت‌برکه (گریشنا): اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گراش انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش دفتر فرمانداری، در جلسه‌ی دیشب، بیست و سوم فروردین در سالن کنفرانس فرمانداری، با رای‌گیری از میان دعوت‌شدگان به جلسه، ۹ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند. شعبان تقی‌نژاد، رحمت مهیایی، سعید شادمان، میرزا اکبری، محمدرضا جمالی، علی‌اکبر باقری، هادی هادی‌پور، علی اکبر مظفری، و محمدعلی شامحمدی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی؛ و محمدرضا ایزدی، جعفر رسولی‌نژاد، مهدی عالمی، قاسمعلی وقارفرد و احمد نوروزی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.
اصغر فرودی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان گراش، در این جلسه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از وظایف اصلی هیات اجرایی دانست و افزود: «مطالبه مردم برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و به دور از هر گونه حاشیه است. باید تلاش کنیم تا تاکیدات مقام معظم رهبری که حضور حداکثری مردم همراه با شور و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رای است، تحقق پیدا کند.»

بر اساس ماده ۴۵ از فصل چهارم قوانین انتخابات ریاست جمهوری، تعیین تعداد و محل‌های اخذ رای، و تعیین افراد پشت صندوق‌های رای، از مهم‌ترین وظایف هیات‌های اجرایی شهرستان‌هاست. این ماده می‌گوید: «هیأت اجرایی شهرستان پس از تعیین محل‌های استقرار شعب ثبت نام و اخذ رأی و بررسی و تأیید و تصویب مصوبات هیأتهای اجرایی بخشها در مورد تعداد و محل شعب ثبت نام و اخذ رأی ، نه روز قبل از روز اخذ رأی مبادرت به انتشار آگهی انتخابات حاوی تاریخ برگزاری انتخابات ، ساعات اخذ رأی ، شرایط انتخاب کنندگان ، جرائم و تخلفات و مقررات جزایی و محل شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر شهرستان می‌نماید.»

 

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top