- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

اولین میزبانان نشست خبری ۹۶: بنیاد مسکن و امور آب

[1] هفت‌برکه (گریشنا): تمام ادارات شهرستان تا پایان سال ۱۳۹۶ به نوبت نشست خبری برگزار خواهند کرد. دو اداره بنیاد مسکن و امور آب، اولین این ادارت خواهند بود که فردا میزبان خبرنگاران هستند.

به گزارش هفت‌برکه، فرمانداری شهرستان گراش برنامه زمان‌بندی نشست خبری روسای ادارات با خبرنگاران، عکاسان و مسئولین سایت‌های خبری را برای خبرنگاران و اصحاب رسانه منتشر کرد. در این برنامه مقرر شده است در هر ماه دست کم دو اداره یا ارگان شهرستان پذیرای خبرنگاران باشند و به سوالاتی که از طرف مردم مطرح می‌شود پاسخ بدهند. به گفته یکی از کارشناسان فرمانداری، این نشست‌ها در موعد مقرر در اداره‌ی مورد نظر و یا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار می‌شود. در اولین روز از این نشست‌های خبری، فردا شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶، دو اداره بنیاد مسکن و امور آب میزبان خبرنگاران خواهند بود.

رییس بنیاد مسکن شهرستان گراش، بیژن جمشیدی، چند روز پیش به مناسبت روز بنیاد مسکن، گزارشی از عملکرد این اداره در جلسه‌ی شورای اداری ارائه کرد که با تیتر « از انجام طرح هادی روستایی تا وام و بهسازی [2]» سایت هفت‌برکه منتشر شد (اینجا [2]). برای اطلاع از وظایف و عملکرد این اداره، می‌توانید این خبر را نیز مطالعه کنید [3].

اداره امور آب شهرستان گراش دهم آبان‌ماه ۱۳۹۴ افتتاح شد. برای اطلاع از پیشینه و وظایف این اداره، خبر افتتاح این اداره را با تیتر  آغاز برخورد با چاه‌های غیر مجاز با راه‌اندازی اداره امور آب [4]» در سایت هفت‌برکه بخوانید (اینجا [4]).

شما خوانندگان می‌توانید هر سوالی که درباره‌ی این دو اداره دارید، برای ما ارسال کنید تا به نیابت از شما در نشست پرسیده شود. سوال‌هایتان را می‌توانید زیر این خبر به صورت نظر درج کنید، و یا از طریق واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰ ارسال کنید.