بستن

غول جنگل سبز در سینمای گراش + تصاویر

هفت‌برکه (گریشنا): نمایش کودک «غول جنگل سبز» از دیشب ۲۵ فروردین ۹۶ در سالن سینما فرهنگ گراش به روی صحنه رفت و جمع بزرگی از کودکان و خانواده‌ها به تماشای آن نشستند. داستان این نمایش در جنگلی می‌گذرد که همه‌ی حیوانات آن در سایه‌ی قانون با هم دوست هستند، اما حضور یک حیوان مرموز، آرامش جنگل را به هم می‌زند، تا این که با کمک کبوتر مهربان و دانا، راز این حیوان زورگو برملا می‌شود.

عکس‌های دسته‌جمعی پایان نمایش نشان می‌دهد کسانی که در شب افتتاحیه به سالن سینما فرهنگ رفته بودند، از تماشای نمایش لذت برده‌اند. این نمایش تا ۳۱ فروردین هر شب ساعت ۹ به روی صحنه می‌رود. علی فخری کارگردان این نمایش است، و هنرمندانی چون محمود علی‌پور، سارا آذربادگان، علی مقتدری، مجتبی سراجی، محمدامین وفایی‌فرد، هادی افشار، زهرا راستی، مریم محسنی، و احمدرضا حیدری در آن به ایفای نقش می‌پردازند. طراحی و اجرای دکور نمایش را محمد رستم‌پور؛ و تنظیم و ضبط آهنگ‌های آن را ابوالحسن حسینی به عهده داشته است. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، انجمن نمایش گراش، و موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه نیز حامیان این نمایش هستند.

عکس‌های مجید افشار را از پشت صحنه و اجرای اول این نمایش ببینید.

 

2 نظر

  1. من به نوبه خودم از بازیگران غول جنگل سبز تشکر میکنم.خیلی اجرای قشنگی بود.۱۰۰درصد راضی بودم چون تونستین درگراش تئاتر قشنگ و جذابی واسه بچه ها بسازین.احسنت به کارزیباتون.همین که صداهاشون بدون لهجه بود خودش می ارزه.موفق باشین انشاالله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top