- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

زندگی سالم، هدف هفته سلامت امسال

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت هفته سلامت، نمایشگاه هفته‌ی سلامت از دوم تا ششم اردیبهشت در حسینیه‌ی حضرت ولی عصر (عج) بر پا می‌شود. روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی با اعلام برنامه‌های این هفته، از مردم برای شرکت در پیاده‌روی خانوادگی و بازدید از نمایشگاه هفته سلامت دعوت کرد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و دبیر ستاد هفته سلامت شهرستان گراش در این‌باره گفت: «پیاده‌روی بزرگ خانوادگی روز جمعه، یکم اردیبهشت ساعت شش و نیم صبح، از خیابان درمانگاه به سمت دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد. به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

[1]

روابط عمومی دانشکده افزود: «نمایشگاه هفته سلامت نیز از روز شنبه، دوم اردیبهشت تا چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۱۷ و نیم تا ۲۱ در حسینیه حضرت ولی‌ عصر (عج) دایر است.»

معاونت بهداشت، معاونت درمان، معاونت آموزش و تحقیقات، معاونت توسعه، مدیریت غذا و دارو و رادیو هفت برکه غرفه‌هایی در این نمایشگاه دارند. در این نمایشگاه علاوه بر اندازه‌گیری قند و فشار خون و تعیین شاخص توده بدنی، آموزش‌هایی با موضوعات مختلف به مردم ارائه می‌شود. پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش نیز در غرفه‌های این نمایشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در سراسر کشور با برنامه‌های متنوع و مفید در سراسر کشور اجرا می‌شود. این جدول برنامه‌های این هفته در گراش است:

[2]