بستن

همه‌ی ۳۱ نامزد شوراپنجم گراش تایید صلاحیت شدند

خبر تکمیل شده – هفت‌برکه (گریشنا): همه‌ی سی و یک نفری که برای نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر گراش ثبت نام کرده بودند تایید صلاحیت شدند.

به گزارش هفت‌برکه، غلامی، کارشناس انتخابات فرمانداری گراش، با اعلام این خبر گفت: «هیات‌های اجرایی و نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان گراش، تایید صلاحیتِ همه‌ی ۳۱ داوطلب نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر گراش را به ستاد انتخابات فرمانداری اعلام کرده‌اند. امروز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه، این نتیجه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.»

فضلی، بخشدار مرکزی گراش، به خبرنگار هفت‌برکه گفت نتیجه‌ی نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان روستاهای بخش مرکزی و بخش ارد هنوز به فرمانداری ارسال نشده است.

برای انتخابات شورای پنجم در گراش، ۳۱ نفر نام‌نویسی کردند و هنوز هیچ‌کدام از نامزدها اعلام انصراف نکرده‌اند. باید دید تا روز هجدهم تا بیستم اردیبهشت که لیست نهایی نامزدها از طرف هیات اجرایی اعلام می‌شود، چه کسانی در لیست مانده‌اند. برای آشنایی با نامزدهای این دوره، به صفحه‌ی ویژه‌ی آنها در این خبر بروید.

نامزدهای شورای پنجم از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند. روز ۲۸ اردیبهشت زمان منع تبلیغات است. ۲۹ اردیبهشت نیز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

خبرها و تحلیل‌های پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گراش را با هشتگ #شوراپنجم از سایت هفت‌برکه و کانال تلگرامی گراش دنبال کنید.

تکمیل خبر: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای روستای بخش‌های مرکزی و بخش ارد نیز مشخص شد.

عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی، در این خصوص به هفت‌برکه گفت: «امروز پس از وصول اعلام نظر هیات نظارت بخش مرکزی در مورد وضعیت تعیین صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای بخش مرکزی، وضعیت تعیین صلاحیت آنها امروز و فردا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.» به گفته بخشدار مرکزی، از مجموع ۶٨ نفر داوطلب انتخابات شوراهای بخش مرکزی، مجموعا صلاحیت ۴ نفر مورد تایید قرار نگرفته است. فضلی در توضیح می‌گوید: «سه نفر از این داوطلبان به علت نقص در مدارک مورد نیاز داوطلبی، و یک نفر به علت مصداقیت با مواد ماده ٢٩ قانون انتخابات شوراها، صلاحیتشان احراز نشده است.» فضلی اضافه کرد افرادی که صلاحیتشان در هیات‌های احرایی و نظارت بخش تایید نشده است، از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه به مدت ۴ روز فرصت دارند اعتراض و مستندات خود را به هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تحویل دهند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.

سجادی، بخشدار ارد، نیز در گفتگو با هفت‌برکه اعلام کرد تمام داوطلبان نامزدی در این بخش تایید صلاحیت شده‌اند. در بخش ارد ۴۴ نفر برای انتخابات ثبت نام کرده بودند.

اسامی ثبت‌نامی‌ها شوراهای روستاها در بخش مرکزی و بخش ارد را می‌توانید در این خبر بخوانید.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top