بستن

هیات رزمندگان اسلام گراش، فعال‌ترین هیات در کشور

هفت‌برکه (گریشنا): در بیست و سومین همایش مدیران هیات‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی، هیات‌ رزمندگان اسلام گراش به عنوان فعال‌ترین هیات معرفی شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، حاج کریم جعفری، مدیر اجرایی هیات رزمندگان اسلام گراش، در این خصوص می‌گوید: «با توجه به فعالیت‌هایی که در اعیاد و عزاداری‌ها داریم، این پنجمین دوره است که هیات رزمندگان گراش به عنوان هیات فعال و نمونه انتخاب می‌شود و عملکرد یک‌ساله‌ی آن مورد تقدیر قرار می‌گیرد.»
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین همایش مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر کشور از ۳۰ فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه با هدف تبیین سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری برای مدیران هیئت‌های کشور برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، افزایش شناخت مدیران هیئت‌ها نسبت به روش‌های هیئت‌داری، آگاهی از وضعیت سیاسی و اجتماعی کشور، بایدها و نبایدها در انتخابات و انتخاب اصلح است. در این همایش همچنین در قالب کاروان‌های آموزشی در ارتباط با انقلابی و جهادی ماندن هیئت‌ها، روش‌های موفق هیئت‌داری، و فرصت‌ها و تهدیدات در فضای مجازی به تبادل نظر پرداخته شد.

 

7 نظر

  1. هیات رزمندگان که فقط بیاد واسه ناساگ و محله خود مراسم بگیره نشد هیت رزمندگان شهرستان گراش باید فرقی نذاره تو خود گراش تا حالا یک مراسم هم به قول گراشیا قسمت بللز ندیدیم. فقط تو گراش یک قسمت شهر عزادار و شادی است اونم از تکیه شهدا تا حسینیه اعظم که مربوط میشه به هیت رزمندگان تا کی فرق میزارید تو یعنی شهر ولایی شهری که همیشه زبان زد است به نام شهر ولایی

  2. شما می تونین برای انجام این فعالیتها به هیئت رزمندگان مراجعه کنین و بگین اماده هستین که کل گراش رو پوشش بدین
    من مطمین هستم شما تا حالا یا تو این کارها مشارکت نداشتین و اطلاع ندارین که همین مقدار اندک چقدر زحمت هستش یا این که خدای ناکرده قصد دیگری دارین وگرنه کسب افتخار برای شهر هستش که یک هیئت تو شهرستان چند هزارنفری از خیلی مراکز استان ها جلوتر باشه
    شما تو محله برق روز یه إمکاناتی ایجاد کن من و همه مردم شهر فارغ از گرایش محله ای به اون إمکانات و افتخار می کنیم
    حاج شیخ احمد به کل ایران و شیعیان خدمت رسوند باعث افتخار همه هستش
    این همه خیر در برق روز و ناساگ کارهای خیر کردن همه باعث افتخار هستن
    خواهش می کنم منافع شهر و همه گراش رو فدای دع پوچ محله ای نکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top