بستن

قهرمان کشتی، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش شد

هفت‌برکه (گریشنا): دو نیروی جدید به مجموعه اداره ورزش و جوانان گراش اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، در حکم احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، خطاب به داود عسکرپور آمده است: «با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی در امر ورزش و خبرنگاری، به موجب این حکم از تاریخ اول اردیبهشت ۱۳۹۶ به عنوان مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش منصوب می‌شوید. توفیق شما را در راستای این مسئولیت خطیر و پیشرفت ورزش شهرستان گراش با رعایت اصول اخلاق و قانون‌مداری در ظل توجهات حضرت ولی عصر از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.»

داود عسکرپور اهل و ساکن شهرستان لارستان و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی و علوم ورزشی است. او سابقه حضور شش ساله در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش در گفتگو با هفت‌برکه در مورد سوابق عسکرپور می‌گوید: «عسکرپور پیش از این در اداره ورزش و جوانان لارستان سمت‌های مختلف داشته است و به عنوان خبرنگار نیز فعالیت دارد. او پیش از این با هیات کشتی گراش نیز همکاری داشته است. عسکرپور موقتا به مدت شش ماه به گراش منتقل شده است و به عنوان مسئول روابط عمومی و کارشناس امور جوانان فعالیت خواهد کرد.»

حسن‌نژاد از اضافه شدن یک نفر دیگر به مجموعه این اداره نیز خبر داد: «از دو ماه پیش، علیرضا ثابت سروستانی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزش، نیز به عنوان مسئول امور مالی و کارشناس ورزش در اداره فعال است.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. سلام قولا من رب رحیم
    این اقدام را به شدت محکوم می کنم
    استاد علیرضادانشور که یکی ازکاندیدهای شورای پیش روست ،دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی است چرا بجای یک گراشی (آقای دانشور وامثالهم ) یک فرد لاری آن هم درپست مسئولیت گماشته اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سوره مبارکه الحجرات آیه ۱۳
      یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناکُم مِن ذَکَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناکُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَکرَمَکُم عِندَ اللَّهِ أَتقاکُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ﴿۱۳﴾

  2. جناب کرمانی تو به شدت محکوم کنی یا نکنی در حیطه کاری شما نیست،،کسی که استخدام میشه تو یه اداره باید از همون سازمان حکمشو بزنن مثلا اگه معلم بیارن تو مدارس گراش باید زیر نظر اموزش و پرورش باشه و حکمشو از اداره بزنن الکی نیست که رییس یه اداره هرکسی رو بیاره تو اداره اش

  3. سلام قولا من رب رحیم
    چشم
    فرض را برآن می گذاریم که حق باشماست ….
    اولا : چرا درقانون اساسی اصل یکصدم ،متذکر شده که برای شورای شهر وروستا ودِه ومحل حتما ازخودمردمان همان محل کاندید بشوند؟
    چونکه حکومت مامردم برمردم است فلذا اولویت باید ازهمان محل درهرکاری استخدام شوند .
    دوما:مادیگه شهرستان ومستقل شدیم وشمالاری ها کمتربرامون تصمیم بگیریدوگرنه شماراشبیه دولتی ….. درجهان می دانند که درامورات دیگرکشورها دخالت می کتد.
    سوما:ماگراشی ها خود نیروی متناسب با پست مربوطه داریم (کارشناسی ارشدتربیت بدنی)واگرهم نداشتیم بمدت موقت باید لاری هابیان انجام وظیفه کنند پس ازپیداشدن نیروی گراشی ،لاری های عزیز ترک پست کنند چراکه این روش به همان اصل ۱۰۰قانون اساسی نزدیک تراست.
    چهارما:درموید مطالبم قضیه ای تاریخی نقل می کنم ؛به آقارسول الله ص خبررساندند که آقاجان ما آینه نداریم اجازه است از یمن آینه وارد کنیم ؟پیغمبرص به صحابه فرمودند که چندنفربرین یمن هنرساخت آینه روبیاموزید ودرمنطقه خودمان تولید کنید.
    این قضیه حاکی ازآن است که هرچه ازوسایل ونیروی خودی درامورات خودمان بهره ببریم بهتراست.
    پنجما:بنده سراغ دارم که افرادتحصیل کرده گراشی بیکارن ومشغول به کارهایی که درشان ایشان نیست شده اند آیادرست است که گراش خودنیروی تحصیل کرده بیکارداشته باشد وبرای سازمانی درگراش نیروی همسایه واردکنیم ؟خیری که درخانه رود در مسجد حرام است .
    چرا برای زکات فطره دادن مقیدشده است که زکات رابه فقیرمحل وشهرخودباید بدهید واجازه ندارید به شهرهمجوار ببخشید ؟چرا امام خامنه ای اینهمه تاکید می کند که متکی به خودمردم خودتون باشید اینهمه نگاهتون به خارج ازمرز نباشه چون بمراتب یک نیروی خودی دلسوزتراست هرچند زحمات نیروی های متقی وبا اخلاص لاری رو نادیده نمی گیریم.
    ازاینکه درارائه پاسخ معطل مانده اید عذرخواهی می کنم چراکه بنده مطلبتون روهمین امروز دیدم.
    همیشه موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top