بستن

جشن‌های بعثت پیامبر رحمت در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): فردا بیست و هفتم ماه رجب، روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) است، و بسیاری از مساجد و هیات‌های مذهبی در فکر تدارک جشن‌هایی به مناسبت این عید مبارک‌اند.

 امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت، ساعت ۱۷:۳۰، «ویژه‌برنامه عید بزرگ مبعث» در حسینیه چهارده معصوم (ع) برگزار می‌شود. سرهنگ حسن فرقانی، فرمانده آموزش عمومی افسری و تربیت پاسداری علویون قم، سخنران ویژه این مراسم است که از طرف فرهنگی اجتماعی سپاه گراش و حوزه مقاومت سردار شهید قاسم بهادری برگزار می‌شود.

ساعت ۲۱:۳۰ امروز نیز هیات امنای مسجد زین‌العابدین در پارک صدرا در خیابان دانشگاه جشن مبعث پیامبر رحمت را برگزار می‌کند. حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین مناقبیان، استاد حوزه و دانشگاه و امام جمعه شهرستان جاسک، سخنران این مراسم است، و حاج محمدحسن عباسپور نیز مداحی خواهد کرد.

 فردا سه‌شنبه هم دو جشن برگزار می‌شود. ساعت ۱۷ واحد فرهنگی مسجد الغدیر جشن مبعث را در این مسجد برگزار می‌کند. حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین سید عباس معصومی سخنران مراسم، و حاج حسن باقرپور، حاج غلامعباس عالمی و حاج احمد حقیقت مداحان آن هستند.

 سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا نیز جشن بعثت پیامبر مهربانی‌ها در مسجد امام‌ رضا (ع) در بلوار صیاد‌ شیرازی برگزار می‌شود. این مراسم را هیات بین‌الحرمین شهرستان گراش برگزار می‌کند، و حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین یوسفی برای سخنران و مدیحه‌سرایی دعوت شده است.

 

در صورت اطلاع از جشن‌های دیگر، این خبر تکمیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top