بستن

برنامه‌ریزان بودجه‌ی مجلس و استان به گراش آمدند

هفت‌برکه (گریشنا): هم‌زمان با روز عید مبعث رسول اکرم(ص)، دکتر غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون‌های بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، به همراه ساسان تاجگردون، رییس سازمان برنامه و بودجه استان فارس، مهمان دانشکده علوم پزشکی گراش بودند.

جلسه با هیات مدیره دانشکده

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر غلامرضا و ساسان تاجگردون پس از حضور در شهرستان گراش، مورد استقبال هیات رییسه دانشکده علوم پزشکی گراش قرار گرفتند. با حضور این مهمانان، اولین جلسه‌ی اختصاصی هیات رئیسه به منظور ارائه گزارش و نیز بررسی مشکلات دانشکده علوم پزشکی برگزار شد.

در این جلسه دکتر عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، ضمن خیر مقدم و نیز تقدیر از همراهی همیشگی دکتر غلامرضا و ساسان تاجگردون با دانشکده علوم پزشکی گراش، به ارائه گزارش درباره دانشکده پرداخت. در ادامه، معاونین دانشکده نیز گزارشی از حوزه‌های مربوط ارائه و مشکلات را مطرح کردند. دکتر تاجگردون در این جلسه ضمن بیان راهکارهایی برای رفع مشکلات موجود، جهت پیگیری کارها نیز قول مساعد داد.

جلسه در مرکز پیشگیری از سرطان

در جلسه‌ی دیگری که در مرکز پیشگیری از سرطان شهرستان گراش و با حضور برخی روسای ادارات، خیرین و معتمدین برگزار شد، دکتر احمد عبدالهی، رییس این مرکز، گزارش جامعی از پیشرفت‌های دانشکده علوم پزشکی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص حوزه‌ی درمان ارائه داد و گفت: «امروز بیمارستان گراش فقط مختص درمان مردم شهرستان گراش نیست؛ بلکه بیماران تمام مناطق حتی از استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد و تمام آمار ثبت می شود.»

دکتر عبدالهی در ادامه ضمن گلایه از برخی مسئولین که قبلا برای راه‌اندازی برخی بخش‌ها در بیمارستان موافقت نمی‌کردند گفت: «امروز باید آنها بیایند و پیشرفت‌های ما را مشاهده کنند که چگونه با همت بلند خیرین و حمایت برخی مسئولین همانند برادران تاجگردون، این تلاش‌ها در گراش به ثمر نشسته است.»

دکتر غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون‌های بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی، در این جلسه ضمن ابراز تاسف از فقدان بزرگ خیّر کشور، مرحوم حاج شیخ احمد انصاری، این مصیبت را بزرگ برشمرد و برای آن مرد وارسته طلب رحمت و مغفرت کرد. دکتر تاجگردون در ادامه با بیان این که امروز در گراش کارهای بسیار بزرگ و باارزشی انجام شده است گفت: «کارهایی که در گراش انجام می‌شود شاید در خیلی از شهرهای بزرگ انجام نمی‌شود. این همت و تلاش مردم گراش، انگیزه ما را برای خدمت و کار بیشتر فراهم می‌کند.»

در این جلسه غلامعباس زارع، شهردار گراش؛ احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان گراش؛ و محمد چترآذر، از پیشکسوتان ورزش و عضو هیات امنا اداره ورزش و جوانان؛ ضمن خیر مقدم و تشکر از دکتر تاجگردون به پاس همکاری و تلاش در جهت رفع مشکلات، مسائل و مشکلات ادارات خود را مطرح کردند.

رییس کمیسیون‌های بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز ضمن پاسخ به درخواست‌های شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و نیز درخواست‌های علوم پزشکی گراش گفت: «ان شالله با همکاری همکار خوبم، نماینده مردم شریف لارستان گراش و خنج، مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنیم و به یاری خدا این مشکلات رفع خواهد شد.»

عضویت در شورای راهبردی توسعه مدیریت دانشکده علوم پزشکی گراش

در این جلسه ابلاغ «عضویت شورای راهبردی توسعه مدیریت دانشکده علوم پزشکی گراش» که دکتر عبدالهی آن را امضا کرده بود، توسط معتمدین و پدران شهید حاضر در جلسه و علی‌اصغر حسنی، نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی، به دکتر غلامرضا تاجگردون اهدا شد.

دکتر غلامرضا و ساسان تاجگردون پس از این جلسه، از قسمت‌های مختلف مرکز پیشگیری از سرطان گراش، و مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام و نیز پروژه‌های در حال ساخت بیمارستان و دانشکده بازدید کردند.

دیدار با فرماندار گراش

به گزارش دفتر فرماندار، دکتر غلامرضا تاجگردون، دیروز ظهر، پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ نیز مهمان اصغر فرودی، فرماندار گراش، بود.

فرماندار گراش در این دیدار تکمیل مجموعه ورزشی محبی، تکمیل ساخت جاده چک‌چک، ساخت مجتمع اداری، تکمیل پروژه ساخت ساختمان بخشداری ارد، و ساخت کمربندی گراش را به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهرستان گراش مطرح کرد.

 

14 نظر

  1. با سلام بجاست از زحمات بی شائبه وبی منت دکتر محمدی وهمچنین استاد عبدالهی تشکر کنم که باوجود بعضی از سنگ اندازی ها درراه اعتلای درمان وبهداشت گراش باز هم بانیت خالص از پای نمیشینند

  2. جناب اقیان دکتر محمدی و دکتر غلامرضا تاج گردون و مهندس ساسان تاج گردون، درود و سپاس بر شیر مردان بی ریا . ما شهروندان شهرستان گراش هیچگاه خدمات بی نظیر شما را فراموش نخواهیم کرد.خدا قوت .پایدار باشید

  3. سلام قولا من رب رحیم
    بعدازتشکرویژه محضر دکترعبداللهی ودیگرعزیزانی که درامتدادپیشرفت گراش نمایندگان مجلس را به شهرستان دعوت کرده وموجب معرفی شهرستان به مجلس و اقدامات موثر می شوند .
    اگرمسئولین گراش صلاح بدانند بنده حاضرم بانماینده کرمان درمجلس صحبت کنم وجهت امورات مشاوره ای و اقدامات مجلس ان شاء الله به گراش بیایند وبا خیرین ودیگراساتید درراستای افزایش شغل رایزنی کنند چراکه نماینده کرمان درمجلس جناب آقای دکترمحمدرضاپورابراهیمی دارای دکترای اقتصاداست ودردوره اول ورورد به مجلس درکمیسیون اقتصاد راه یافت وهم اکنون به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می باشد .بدان دلیل گفتم که میتوانم با ایشان صحبت کنم چون بسیارمتواضع ومردمی هستند: درمسابقات ورزشی کنارما،درمراسم سینه زنی وهرجایی که دعوت بشوندمعمولا شرکت می کنندودفترشان نیزنزدیک محل کارم درخیابان شریعتی است .
    همیشه موید باشید

  4. یادمان نرود
    همین سالهای نه چندان دور
    برای کارهای کوچک!!!
    هم چه خرج هایی میشد تا شاید یک مسئول درجه چندم به حرف ما اعتنا کند ولی نمیشد.
    پس قدر دان دلسوزان وزحمتکشان باشیم.وهرکس در هرجایگاهی.خالصانه برا خدمت همتش افزون کند

  5. روابط عمومی دانشکده که این دعوت شخصی را بزرگنمایی کرده اند لطفا با سند و مدرک اعلان کنند آقای تاجگردون مجلس چقدر به گراش کمک کرده است . چقدر ما غریب پرستیم چرا موضوع را اینقدر بزرگ کرده اید جناب آقای تاجگردون از بستگان نزدیک یک دکتر در گراش است همین فقط . یک زمانی در سطح شهر بنر زدند و تقدیر و تشکر کردن که ۵۰۰ میلیون تومان فلانی برای ورزش گراش گرفته اند در صورتیکه همش شایعه بود و بخدا یک تومان هم بگراش ندادند و ضمنا آقای تاجگردون نمیتواند در حوزه غیر استحفاظی خود کار کند . بیایید صادق باشبد و حقیقت را به مردم خوب گراش بگویید که تا امروز یک ریل هم اختصاص داده نشده و بطور یقین در آینده هم آقای تاجگردون نمیتواند یک ریا کمک کند

    1. سلام قولامن رب رحیم
      ممنون از اطلاع رسانی شما بزرگوار
      ولی این دعوت ها حداقل مزیتی که دارد این است که گراش به کشور معرفی می شود .
      چراما هرجای خارج ازاستان فارس میریم مردم حتی نمی تونن درست کلمه گراش روتلفظ کنند چه برسه این شهرروبشناسند ؟
      چرا برای معرفی وطن خود همیشه مجبوریم بگیم بچه لارهستیم ؟
      نتیجه گیری : اگرهیچ منفعتی ازاین بازدیدها کسب نشود صِرف معرفی شهرستان به دیگرنقاط ایران کفایت می کند حال آنکه ان شاء الله منفعت های گسترده دیگری درآینده کسب خواهد شد.
      همیشه موید باشید

    2. دلایلتون کاملا منطقی هست.
      فقط به دلیل اینکه دکتر محمدی دامادشون هست اومدن و ایشون کارهاشو واسه گچساران میکنه نه گراش.شایدم برای تبلیغات کاندیدای محبوبشون اومدن

    3. اقای تقی شما که طرز تفکر احمدی نزادی دارید و تا حدود هم مغرض هستید لطفا از همسایه بغل دستیمان سیاست یاد بگیر. برای عید امسال اعلام کردند ۹۰۰ هزار گردشگر در قلعه ازدها پیکر دیدن کردند .به شما توصیه میکنم اگر ادم درست و حسابی و قابل اعتماد هستید یه سری برین مرکز بهداشت و درمان گراش نزد اقای دکتر محمدی تا ارشادت کنند. و اگر اقایان تاج گردون تشریف اوردن گراش محتاج رای من و شما نیستند که سیاسی کاری کنند. این فرد غیور گل سرسبد شهرستان گچساران هستند.
      خدیا جاعلان و خشک مغزها را ارشاد و هدایت فرما .الحسود لایسود

  6. این امد و رفتنهای این اشخاص هیچ دخلی برای گراش ندارد اگه مسولیین میتونستن نمیذاشتن دانشکده قرانی رو تعطیل کنن و انگشت نما و مسخره کل استان نمیشدیم

  7. جناب تقی عزیز معلوم است که هر از بر نمیدونی وتو هوا صحبت میکنی بهتر است از دستندار کاران ورزش گراش بپرسید تا کمک های هنگفت به دانشکده وکمک ایشان به استقلال دانشکده گراش ولار

  8. رضا جان جهت اطلاع به آقای حسن نژاد مدیر محترم ورزش گراش مراجعه فرمایید و بپرسید که از آن قولی که آقای تاجگردون داده بودند چقدر دریافت کرده اند . و ضمنا استقلال دانشکده هیچ ارتباطی به ایشان ندارد و اطلاعی هم از موضوع ندلشته اند و مسولین وقت دانشکده و بعصی از عزیزان مسول بیمارستان پیگیری کردند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 نظر
scroll to top