بستن

ستاد رییسی و روحانی در آستانه راه‌اندازی

هفت‌برکه (گریشنا): ستاد تبلیغاتی سید ابراهیم رییسی و  حسن روحانی، دو تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در گراش در آستانه راه‌اندازی است.

ستاد رییسی، روبه‌روی باغ ملی

به گزارش هفت‌برکه، محمدهاشم درویشی رییس ستاد سید ابراهیم رییسی در گراش خواهد بود. درویشی دو سال مدیر آموزش و پرورش گراش بود و ابتدای سال تحصیلی بازنشسته شد. درویشی در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «از دیشب ستاد را با نصب تعدادی بنر و پوستر راه‌اندازی کردیم. فعلا در این هفته اول، شب‌ها ستاد فعال است.»

ستاد رییسی روبه‌روی باغ ملی در خانه تاریخی حاج حسین‌خان راه‌اندازی شده است. به گفته درویشی، مسئولان چند کمیته‌ی ستاد هم تعیین شده‌اند: یدالله سالاری، کمیته جوانان؛ مهندس جعفر اژدری، کمیته فضای مجازی؛ مهوش شیبانی، کمیته بانوان؛ محمد عالی‌پور، کمیته مبلغین و مساجد؛ و عبدالله جدی، کمیته مالی را بر عهده خواهند داشت.

ستاد روحانی، کنار حسینیه اعظم

کامران جعفری نیز به عنوان رییس ستاد حسن روحانی در گراش معرفی شده است. جعفری در جزیره کیش شغل آزاد دارد. گفته می‌شود ستاد روحانی فردا در کنار حسینیه اعظم افتتاح خواهد شد.

دیگر نامزدها

زمزمه‌هایی نیز در مورد راه‌اندازی ستاد قالیباف در گراش شنیده می‌شود. نام مهندس مظفری‌فرد در شبکه‌های مجازی به عنوان مسئول ستاد مطرح شد، اما او این موضوع را رد کرد. یک منبع آگاه گفت رایزنی برای این ستاد نیز احتمالا تا فردا به نتیجه خواهد رسید.

تاکنون برای راه‌اندازی ستاد دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فعالیتی دیده نشده است.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top