بستن

ترمیم نشتی و گسترش پیاده‌رو در کنار دریاچه اکو پارک

هفت‌برکه (گریشنا): نشتی کنار آبشار دریاچه‌ی اکو پارک برای مدتی تنها دریاچه‌ی شهر را غیر فعال کرد. مرمت این نشتی و ایجاد پیاده‌رو در اطراف دریاچه از سی‌ و یکم فروردین تا به حال در حال انجام است.

مهندس عباسی، کارشناس واحد عمران و مدیر پروژه‌ی اکو پارک، در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید نگران نباشید: «قرار نیست این دریاچه برای همیشه تعطیل بماند. نشتی آب در کنار یکی از آبشار‌ها که بارندگی‌های اواخر سال گذشته باعث آن بود، دلیلی شد تا کار مرمت و تعمیر دریاچه را به سرانجام برسانیم. ما به دنبال فرصتی برای انجام این تعمیرات بودیم. ما در قسمت پشت هر دو آبشار به طول ۶۰ متر و عرض یک و نیم متر کف‌پوش و پیاده‌رو ایجاد کردیم. تا فردا، دوازدهم فروردین‌ماه، کار آب‌گیری آن را نیز انجام می‌دهیم.»

مهندس عباسی با اشاره به نزدیک شدن تابستان، ادامه می‌دهد: «سعی داریم با نزدیک شدن به تابستان و بیشتر شدن اوقات فراغت، اکو پارک محل مناسبی باشد برای کنار هم بودن خانوادگی و دوستانه.»

اکو پارک در چهاردهم بهمن سال ۹۵ به صورت رسمی افتتاح شد (خبر در هفت‌برکه).

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. چرافیلم کوتاه تمیز اقای کیوان محسنی درسایت میلاد لارستان به اسم انجمن سینمای لارنوشته شده مگه ایشون کارگردان گراشی نیستند حتی اسمی ازگراش هم نیاوردندمدیرمحترم سایت لطفا جواب دهید تابنده ومردم روشن شویم متشکرم

    1. سلام. بودجه‌ی ساخت این فیلم را انجمن سینمای جوان لار داده است. به همین دلیل این انجمن تهیه‌کننده فیلم محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top