بستن

جشن جانبازان در شب میلاد ابوالفضل (ع)

هفت‌برکه (گریشنا): در شب میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و به مناسبت روز جانباز، جشنی در زمین چمن ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش برگزار شد.

به گزارش هفت‌برکه، این برنامه دیشب، دهم اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور جانبازان معزز شهرستان به همراه خانواده‌هایشان؛ اصغر فرودی، فرماندار شهرستان؛ صادق نوروز، رییس بنیاد شهید شهرستان؛ و روسای ادارات برگزار شد. حضور و دعوت از جانبازان زیر بیست و پنج درصد برای اولین بار در این مراسم، از نکات قابل توجه این برنامه بود.

جانباز گراشی، یعقوب مهرابی، مجری‌گری این مراسم را برعهده دشت. بعد از این که قاری نوجوان مسعود فتوحی آیاتی از قران را تلاوت کرد، صادق نوروز، رییس بنیاد شهید، برای خوش‌آمدگویی و ایراد سخنرانی به پشت تریبون رفت. تبدیل تکریم جانبازان به عنوان فرهنگ عمومی و فراگیر شدن فرهنگ ایثار و شهادت موضوعاتی بود که او در بین سخنانش به آن اشاره کرد. پس از او فرودی، فرماندار شهرستان، نیز سخنرانی کوتاهی داشت.

مولودی‌خوانی‌ عباسپور، مداح نام‌آشنای شهر؛ مسابقه‌ی‌ شعر‌خوانی بین جانبازان، مرشد‌خوانی امیرحسین حقارت، اجرای تقلید صدا، و خاطره‌گویی علی موغلی، از جانبازان دفاع مقدس، و پذیرایی شام از حاضرین و مهمانان از دیگر برنامه‌های در این مراسم بود.

گزارش تصویری محمد رستم‌پور را از این مراسم ببینید.

1 نظر

  1. مراسم جشن اعیاد شعبانیه امشب ساعت ۹/۳۰شب در تکیه هیات محبین حضرت علی اکبر(ع) در مسکن مهر گراش برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top