بستن

تجلیل از دستان سبز در روز کارگر

هفتبرکه (گریشنا): در روز جهانی کارگر از کارگران فضای سبز گراش در اکو پارک تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، به مناسبت روز جهانی کارگر، یازدهم اردیبهشت، شرکت نوین‌منظر که مسئول فضای سبز گراش است، با برگزاری مراسمی در اکو پارک از کارگران فضای سبز شهرداری تجلیل کرد. این مراسم بعد از خوردن صبحانه شروع شد.

مهروری، مسئول امور مالی شهرداری در جمع دوستانه‌ی کارگران، در تمجید روز کارگر و خدمات کارگران برای شهر گفت: «کارگران شریف‌ترین طبقه اجتماعی هستند زیرا چرخش دست و بازوی آن‌ها باعث چرخش چرخه‌های زندگی جامعه می‌شود. نشاط مردمان جامعه حاصل زحمات کارگران زحمت‌کشی است که در گوشه‌های شهر، وظیفه خطیر خدمات فضای سبز و خدمات شهری را در گمنامی انجام می‌دهند و اجر خود را از خداوند متعال درخواست می‌کنند. این تلاش‌ها در راستای توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی بوده و به طور قطع عبادت محسوب می‌شود. امیدواریم همگی قدردان زحمات طبقات کارگر باشیم. و امیدواریم کارگران نیز قدر و منزلت خود را بشناسند و بدانند که وجود آن‌ها چقدر در سرنوشت یک ملت موثر است.»

مهندس عباسی، مسئول محیط زیست شهرداری، نیز در مراسم تجلیل از کارگران صحبت کرد: «اختصاص یک روز به اسم کارگران بیشتر جنبه‌ی تشریفاتی دارد، چرا که در واقع هر روز، روز کارگر است. بار اصلی فعالیت‌های شهرداری بر دوش گارگران است و به سبب زحمات آن‌هاست که از مواهب شهری زیبا بهره می‌بریم. »

از دیگر برنامه‌هایی که در روز کارگر انجام شد، تجلیل غلامعباس زارع، شهردار گراش، و حسین‌علی مولایی، مسئول آتش‌نشانی، از آتش‌نشان‌های شهر  بود.

4 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    ضمن تشکرازمسئولین مربوطه جهت قدردانی از کارگران شهرداری وهمچنین از انعکاس خبراین سایت.
    از آنجاییکه طیف کارگریکی ازارزشمندترین اعضای سازمان های کشوراست کمااینکه وقتی مشرکین جهت ایمان آوردن خود شرط برای پیغمبرص تعیین کردند مبنی براینکه این کارگرهای پاپتی روازخوددورکن تاما ایمان بیاوریم با پاسخ قاطع خداروبروشدند؛
    بهتراین بود که عکس های مربوط به کارگران شهرداری پخش نشود چراکه برخی ازآنها ازدوستان و همچنین آشنا هستند که چه بساخود ،تمایل به شناسایی نداشته اند ،چه آنکه شب ها دیروقت دیده ام این عزیزان علارغم مسطوربودن دردل شب ولی کماکان درحین کار با چپیه خودرامی پوشانند فلذا جهت تکریم این عزیزان ،شایسته آن بود که شمایل مبارکشان رویت نمی شد .
    همیشه موید باشید

  2. با سلام و عرض تبریک و خسته نباشید خدمت کارگران زحمتکش شهرداری واقعا تلاشهایشان قابل تقدیر است که شهر گراش رو به زیباترین شهر از نظر فضای سبز تبدیل کرده اند.
    امیدوارم بیشتر به این قشر زحمتکش رسیدگی شود و به حق و حقوق آنها بیشتر توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top