بستن

هلال احمر گام اول را محکم برداشت

هفت برکه (گریشنا): تیم فوتبال جوانان هلال احمر با تک گل جواهریان از سد تیم یکدست و قدر شهرداری اردبیل گذشت. این تیم در دومین بازی خود در مرحله نهایی مسابقات مناطق کشور، امروز ساعت ۱۷ به مصاف شهرداری نجف‌شهر کرمان خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی تیم هلال احمر گراش، در اولین روز از مرحله نهایی مسابقات جوانان مناطق کشور به میزبانی هلال احمر گراش، ابتدا دو تیم آینده سازان ذوب آهن اصفهان و شهرداری نجف شهر کرمان با هم به رقابت پرداختند و در دومین بازی جوانان هلال احمر گراش می‌بایست به مصاف شهرداری اردبیل می‌رفت.
گراشی‌ها با ترکیب احمدرضا محمودی، سیدامیرحسن جهانبانی، احمدرضا عوض‌زاده،محسن محمدی، مرتضی غیرتمند، رضا سوزنده(۷۵ امیرحسین حسن‌نژاد)، علیرضا احمدی، ابراهیم کامیاب، حمیدرضا شمسی(۶۸علی فخری)، محمد آتشی و حمیدرضا جواهریان به سرمربیگری محمدجواد آذربادگان پا به میدان گذاشتند.
بازی در نیمه اول متعادل پیش می‌رفت و دو تیم بیشتر به دنبال محک زدن همدیگر بودند تا نیمه اول بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هلال احمری‌ها به خود آمدند و بازی را در کنترل خود درآوردند و با سانتر از جناحین و ارسال کرنرهای مکرر خطراتی را بر روی حریف قدرتمند خود خلق نمودند که حاصل آن دو بار برخورد توپ با تیر افقی و عمودی دروازه حریف بود تا عطش آنان برای گلزنی بیشتر و بیشتر شود.
در دقیقه ۷۶ هلال احمری‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ارسال زیبای سوزنده به دهانه دروازه اردبیل، ضربه سر جواهریان را به همراه داشت تا قفل بازی شکسته شود و از حریف خود جلو بیفتند.
هر چند گراشی ها می‌توانستند تعداد گل‌های خود را بیشتر نمایند ولی مهاجمان هلال احمر در ضربات آخر دقت کافی را به خرج نمی‌دادند تا در نهایت بازی با برتری یک بر صفر هلال احمر به پایان رسید.
آذربادگان سرمربی هلال احمر پس از پایان بازی اظهار داشت: «از نتیجه بازی راضی هستم ولی از عملکرد بچه‌ها رضایت چندانی نداشتم و انتظار داشتم با توجه به حضور استعدادیاب‌ها آقایان مقیم و ذوالنوریان که در ورزشگاه حضور داشتند، بازی زیباتری از خود به نمایش گذارند. هر چند با بدشانسی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم ولی باز هم خدا را شاکرم که سه امتیاز این بازی را کسب نمودیم تا شرمنده هواداران پرشور گراشی نشویم.»
آذربادگان تیم اردبیل را خیلی قدرتمند و منسجم دانست و گفت: «از نظر فیزیکی و هیکل یک سر و گردن از بچه‌های ما سرتر بودند و این امر شیرینی برد را برایم لذت بخش‌تر نمود.»

عابدی سرپرست هلال احمر نیز که از برد شاگردنش راضی بنظر می‌رسید گفت: «تمام تلاشهایمان را کردیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای تیم‌های شرکت کننده باشیم و تا حدودی جواب اعتماد فدراسیون را پس بدهیم. شکست دادن تیم یکدست اردبیل کار بسیار دشواری بود ولی جوانان بی‌ادعای گراشی یک بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ حریف کشیدند و با دل و جان برای کسب سه امتیاز جنگیدند و خدا را شکر که نتیجه داد.»
عابدی در پایان ضمن تشکر از همه هواداران گراشی که دیروز در ورزشگاه حضور داشتند بار دیگر از آنها خواست: «در این شرایط که تیم نیاز به حمایت بیشتر دارد سعی کنیم با حضور پرشورتر عزیزان و تشویق نماینده شهرشان مقدمات صعود به لیگ یک کشور را فراهم نماییم.»

در روز دوم یعنی امروز دوازدهم اردیبهشت ۹۶ شهرداری اردبیل به مصاف آینده سازان ذوب آهن می‌روند و از ساعت هفده تیم هلال احمر گراش با شهرداری نجف شهر کرمان دیدار خواهد نمود.

در بازی اول که بین دو تیم آینده سازان ذوب آهن اصفهان و شهرداری نجف شهر کرمان برگزار شد نیمه اول گلی در بر نداشت. اصفهانی‌ها نیمه دوم را با گل شروع کردند و دقایقی بعد اختلاف را به دو گل رساندند.
کرمانی‌ها که نمی‌خواستند بازنده این بازی باشند دست به تعویض زدند و با آوردن بازیکنان تازه نفس نبض بازی را در دست گرفتند و از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.
در دقایق پایانی نیز کرمانی‌ها گل تساوی را وارد دروازه اصفهان نمودند تا بازی دو بر دو به پایان رسد، در پنالتی فرضی تیم نجف شهر کرمان عملکرد بهتری داشت و در مجموع با احتساب پنالتی فرضی چهار بر پنج از حریف خود پیشی گرفت.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top