- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

جشنواره‌ی گل در روز صعود جوانان سرخ

هفت‌برکه (گریشنا): تیم فوتبال جوانان هلال احمر با سه پیروزی متوالی در مرحله‌ی نهایی زیرگروه کشور، مقتدرانه به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

این تیم در آخرین بازی در این مرحله، پنج‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ساعت ۹ صبح در ورزشگاه شهدا در مقابل آینده‌سازان ذوب آهن اصفهان قرار گرفت و با نتیجه‌ی قاطع ۴ بر ۱ این تیم را شکست داد. جشن صعود این تیم نیز عصر پنج‌شنبه برگزار شد.

[1]

بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش کانال گراش [2]، بازی آینده‌سازان ذوب‌آهن اصفهان و هلال احمر گراش ساعت ۹:۱۰ روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در ورزشگاه شهدا گراش آغاز شد. هلال احمر شش امتیاز از دو بازی قبلی خود کسب کرده بود و شانس اول دست‌یابی به رده اول و راه‌یابی به مسابقات دسته اول کشور بود.

در دقیقه‌ی هفتم بازی، ابراهیم کامیاب روبه‌روی دروازه شانس اول گل‌زنی را از دست داد، و در دقیقه نهم نیز یک موقعیت تک به تک برای هلال‌احمر از دست رفت. اما در دقیقه ۱۱، با سانتر از سمت راست و اشتباه دروازه‌بان ذوب‌آهن، حمیدرضا جواهریان بازیکن شماره ۱۹ گل اول هلا‌ل احمر را به ثمر رساند.

گل دوم برای هلال‌احمر در دقیقه ۴۰ بازی به ثمر رسید: در یک رفت و برگشت رضا سوزنده توپ را درون دروازه جا داد. دقیقه‌ی ۴۳ نیز شوت این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت تا بازی در نیمه اول با برتری دو بر صفر به نفع هلال‌احمر گراش به پایان برسد.

ساعت ۱۰:۱۱ نیمه دوم بازی شروع شد. در همان ابتدای نیمه‌ی دوم، با سانتر از جناح راست، محمدعلی کرباسی بازیکن شماره ۳ گل سوم هلال احمر را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد، حمیدرضا جواهریان در مقابل دروازه توپ را به بیرون زد. اما در دقیقه‌ی ۶۹ بازی، بعد از حرکت انفرادی کامیاب در میانه میدان، دروازه‌بان تیم ذوب آهن توپ را دفع کرد، اما در حرکت ریباند، جواهریان گل دوم خود و گل چهارم هلال‌احمر را به ثمر رساند. برای نیمه‌ی دوم بازی، چهار دقیقه وقت اضافه اعلام شد، تا در آخرین دقیقه، بازیکن شماره ۷ تک گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر برساند. ساعت ۱۱ بازی با برتری ۴ بر یک هلال‌احمر به پایان رسید.

[3]

جدول نهایی بازی‌ها

به گزارش روابط عمومی تیم هلال احمر، تیم جوانان هلال احمر گراش با این برد، با ۹ امتیاز و با اقتدار در صدر جدول قرارگرفت. تیم شهرداری اردبیل با ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت. تیم‌ها شهرداری نجف‌شهر و آینده‌سازان ذوب آهن نیز با هر کدام با یک امتیاز و بر اساس تفاضل گل، به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. با احتساب بازی‌های مرحله قبل در بندرعباس، هلال احمر گراش در دو دوره و با انجام ۷ بازی، تنها تیم بدون شکست لقب گرفت.

هلال احمر همچنین با ۶ گل زده، بهترین خط حمله مسابقات، و تنها با یک گل خورده، بهترین خط دفاع را از آن خود کرد. حمیدرضا جواهریان نیز با سه گل، آقای گل این مسابقات شد.

[4]

ترکیب تیم هلال احمر

به گزارش روابط عمومی تیم هلال احمر، تیم جوانان هلال احمر در این دوره از مسابقات احمدرضا محمودی، احمدرضا عوض‌زاده، جواد غفاری، امیر اکبری، سید امیرحسن جهانبانی، محمدعلی کرباسی، مرتضی غیرتمند، محمدعلی غلامی، عباس اسماعیلی، رضا سوزنده، ابراهیم کامیاب، حمیدرضا شمسی، علی دریاکش، سلیم حاجی‌پور، یعقوب زمانی، محسن محمدی، امیرحسین حسن‌نژاد، محمد آتشی، علیرضا احمدی، حمیدرضا جواهریان، سیدیحیی مجلسی، مرتضی فانی، منصور سروش و علی فخری را در اختیار داشت.

سرمربی‌گری این تیم بر عهده‌ی محمدجواد آذربادگان بود. قاسم فرسوده، مدیر عامل تیم؛ حجت عابدی، سرپرست؛ و خلیل کهندلی، سید جواد موسوی، مرتضی کمالی و علی افتادگان نیز مسئولان تدارکات تیم بودند.

مروری بر همه‌ی بازی‌های این مرحله

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال، مسابقات فوتبال جوانان مرحله‌ی نهایی به مدت پنج روز از دهم تا چهاردهم اردیبهشت به میزبانی تیم هلال احمر گراش و با حضور تیم‌های شهرداری اردبیل، شهرداری نجف شهر کرمان، آینده‌سازان ذوب آهن اصفهان و هلال احمر گراش به صورت دوره‌ای در زمین شهدای گراش برگزار شد.

در روز اول تیم جوانان هلال احمر در برابر شهرداری اردبیل با تک‌گل جواهریان به پیروزی رسید؛ و دو تیم آینده‌سازان و شهرداری نجف‌شهر به تساوی رسیدند. در روز دوم بازی‌ها، شهرداری اردبیل با یک گل آینده‌سازان اصفهان را از پیش رو برداشت؛ و در بازی دیگر، در یک رقابت نزدیک، هلال احمر باز هم با تک‌گل محسن محمدی توانست شهرداری نجف‌شهر را مغلوب کند و با شش امتیاز در صدر جدول بایستد.

روز چهارشنبه تیم‌ها به استراحت پرداختند. در روز پنجشنبه ساعت نه صبح، دو بازی به طور هم‌زمان برگزار شد: دو تیم شهرداری اردبیل و شهرداری نجف‌شهر در زمین چمن جمعیت هلال احمر به مصاف همدیگر رفتند؛ و در زمین ورزشگاه شهدا نیز تیم هلال احمر به مصاف آینده‌سازان ذوب آهن رفت. در این بازی، تیم هلال احمر که عزم خود را جزم کرده بود، توانست تیم آینده‌سازان را با چهار گل جواهریان (دو گل)، سوزنده و کرباسی در برابر تک‌گل آینده سازان شکست دهد و جواز حضور در لیگ دسته اول کشور را بگیرد.

[5]

مهمانان ویژه بازی صعود

این بازی مهمانان ویژه‌ای هم داشت: حجت الاسلام شاهچراغ، امام جمعه؛ اصغر فرودی، فرماندار گراش؛ سرهنگ بابایی، فرمانده انتظامی شهرستان؛ احمد حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ محسنی، رییس جمعیت هلال احمر؛ مهندس هرمزی، عضو شورای اسلامی شهر؛ جمشیدی، رئیس بنیاد مسکن گراش؛ شهسواری، رئیس اداره منابع طبیعی؛ اسماعیل حسن‌نژاد، رئیس هیات فوتبال؛ اکبری، دبیر هیات فوتبال؛ چترآذر، عضو کمیته مربیان؛ محمد خواجه‌پور و مسعود غفوری از موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه؛ و سیروس بیگلری و حمید پیشداد، پیشکسوتان ورزش لار و اوز.

عکس‌هایی از بازی و شادی پس از صعود سرخ‌پوشان هلال احمر را از لنز دوربین مجید افشار ببینید.

تکمیل خبر: جوانان هلال احمر عصر پنجشنبه با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهدا، صعودشان به لیگ دسته یک را جشن گرفتند. عکس‌های جشن صعود را روابط عمومی تیم هلال احمر برای هفت‌برکه ارسال کرده است که به خبر اضافه شد.