- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

نمایشگاهی از آثار هنرجویان امیرکبیر افتتاح شد

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه آثار هنری و دست‌ساخته‌های هنرجویان کار و دانش امیرکبیر گراش با حضور هنرجویان، همکاران اداری و میهمانان افتتاح شد. این نمایشگاه از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه، از ساعت ۸ تا ۱۲، در دبیرستان کار و دانش امیرکبیر برای بازدید عموم مردم باز است.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، در این نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۳۰ کارآموز رشته‌ی نقاشی چهره، و ۱۲۰ اثر از ۳۸ دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت خانواده در تکنیک‌های طراحی، نقاشی آبرنگ، مداد رنگ، پاستل، کنته، رنگ و روغن و مداد ارایه شده است. عسکری، مدیر هنرستان و نمایشگاه، ضمن ارائه گزارش آثار عرضه شده در نمایشگاه، از همت بلند و ذوق مثال‌زدنی هنرجویان سخن گفت و موفقیت آنان را در راستای تعالی هنر شهرستان از خداوند بزرگ طلب کرد.

آیینه‌افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، که به همراه کارشناس فرهنگی اداره و اسدالله آهنی، رییس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان، در آیین افتتاحیه حضور داشتند، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال – تولید، گفت: «تلاش می‌کنیم با کمک مسئولین محلی، مکانی را به صورت دایمی جهت ارائه‌ی آثار هنرجویان و عرضه آن به جامعه در جهت تقویت روحیه‌ی کار و و خلاقیت و اشتغال فراهم آوریم. یقینا این امر مهم، امید هنرمندان را به تولید آثار فاخر و نفیس بیشتر خواهد کرد.»