بستن

چهره‌‌ی خندان ماما‌های نمونه در روز ماما

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت روز جهانی ماما، (پانزدهم اردیبهشت، پنجم ماه می) جشن روز ماما با حضور مسئولین علوم پزشکی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، دکتر علیرضا گلستان، معاون درمان و دکتر محمد‌نبی محمدی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش در این مراسم ضمن تبریک روز ماما و اشاره به پیشرفت‌های معاونت‌های مربوطه در خدمات‌دهی به مادران باردار و نوزادن، به سختی‌های این شغل حساس پرداختند و از زحمات آنان قدردانی کردند.

در جشن روز ماما از ثنا آتش‌تر و سودابه تروال به عنوان ماما نمونه کشوری و از سارا غلامی، فرخ لقا فرجی، طیبه انصاری، شیما صباغی به عنوان ماما نمونه شهرستان تقدیر شد.

مسئول زایشگاه: ۲۳۱۶ زایمان در سال ۹۵

مژده حسن‌زاده، مسوول زایشگاه مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش نیز ضمن تبریک روز ماما به دستاوردهای مهم سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: «تشکیل کلاس‌های آمادگی زایمان برای ۱۱۰۰ نفر، طرح تکریم مادران باردار و افزایش رضایتمندی به ۹۷ درصد، راه‌اندازی زایمان بدون درد به روش اسپینال و اپی درال، تهیه کتاب عملکرد بلوک زایمان، برپایی نمایشگاه ترویج زایمان طبیعی در تهران،تهیه پوستر و پمفلت و بروشور و برگزاری کلاس‌های فیزیولوژیک فقط قسمتی از فعالیت‌های زایشگاه بیمارستان گراش است.»

او ادامه داد: «۲۳۱۶ زایمان در سال ۹۵ در گراش داشتیم که این رقم بی‌سابقه است.» حسن‌زاده افزود: «با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی LDR (بلوک زایمان) که در بیمارستان در حال ساخت است، ان‌شاالله خدمات بسیار بهتری به مادران باردار ارائه می‌شود.»

در ادامه ثریا انصاری، مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت، به تشریح عملکرد حوزه‌ی خود و خدمات ماماهای این معاونت پرداخت. انصاری گفت:«با وجود مراقبین سلامت در شهرها و روستاها، خدمات خوبی به مادران باردار در تمام مناطق ارائه می‌شود و این مراقبین سلامت ۸ بار مراقبت را در یک دوره ۹ ماهه برای مادران باردار انجام می‌دهند.»

تجلیل از ماماهای نمونه کشوری و شهرستان؛ تجلیل از مژده حسن‌زاده، مسئول زایشگاه مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) گراش؛ و ثریا انصاری، مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت؛ اجرای تئاتر و موسیقی؛ و اهدا جوایز به برندگان مسابقه هفته سلامت از دیگر برنامه‌های جشن روز ماما بود.

 

5 نظر

    1. ضمن عرض تبریک به ماماهای نمونه کشوری، شهرستان و بیمارستان خدمت شما عرض کنم شما توی تصاویر فقط نام ماماهای برگزیده کشوری و شهرستان رو میبینید شاید فرد مورد نظر شما به عنوان مامای نمونه بیمارستان معرفی شدن و دیگه تصویرشون رو نمیزنن. مثلا هر سال روز پرستار فقط تصویر پرستار نمونه کشوری و شهرستان رو در سطح شهر میزنن در صورتی که از هر بخش بیمارستان هم یک پرستار نمونه انتخاب میشه

  1. انشاالله که همیشه سوتفاهم ها به همین سادگی برطرف شه .تبریک به همه ی ماماهای پرتلاش و زحمتکش چه در حوزه درمان چه در حوزه بهداشت .چه اونی که در زایشگاه فعالیت داره و چه اون مامایی که در جاهای دیگه فعالیت دارن

  2. خوشابه حال اون بخش هایى که همیشه واسشون جشن میگیرن ونمونه انتخاب میکنن
    وبدا به حال اون بخش هایى که روز خودشونم نادیده گرفته میشه وبه جشن ونمونه شدن نمیرسه.
    چقدددددر تفاوت وتبعیض

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top