بستن

استخدام هفت سرباز معلم در گراش

هفت‌برکه (گریشنا): آموزش و پرورش شهرستان گراش هفت سرباز معلم در سه رشته ریاضی-فیزیک، زبان انگلیسی و علوم انسانی استخدام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، بر اساس شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص به‌کارگیری معلمان وظیفه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش تا تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه جهت تأمین نیروی انسانی خود برابر سهمیه وزارتی در رشته ریاضی یک نفر، در رشته زبان انگلیسی یک نفر و در رشته‌های علوم انسانی (آموزش ابتدایی) پنج نفر را ثبت نام  خواهد کرد و به کارخواهد گرفت.

مشمولین دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت و کسر خدمت که تاریخ اعزام آنها از اول تیر ماه تا دوم شهریور ماه ۹۵ است، ثبت‌نام می‌شوند.

از جمله شرایط مورد نیاز برای استخدام سرباز معلم این است که داوطلبان باید بومی استان فارس باشند؛ از سلامت جسمانی و روانی، مورد نیاز با شغل معلمی برخوردار باشند؛ و توانایی لازم برای تدریس دروس نظری، عملی و کارگاهی را داشته باشند. اگر مشمولین درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشند، سازمان وظیفه عمومی، اعزام وی را لغو می‌کند و از فهرست سرباز معلمان حذف می‌شوند. مشمولین نباید کسر خدمت داشته باشند و اگر این موضوع کتمان شود و سپس درخواست استفاده از آن را در سال تحصیلی داشته باشد، ملزم به جبران خسارت مادی ناشی از خروج قبل از سال تحصیلی و هزینه‌های دوره بدو خدمت می‌باشند و با متخلفین برابر مقررات نظام وظیفه رفتار خواهد شد. کسانی که به عنوان معلم وظیفه پذیرش می‌شوند، باید تمام وقت در اختیار آموزش و پرورش باشند. امتیاز بومی به مشمولانی تعلق خواهد گرفت که محل تولد آنان با محل جغرافیایی مورد درخواست یکی باشد و یا دو دوره از تحصیل را در محل مورد درخواست گذرانده باشد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل اصل و تصویر برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، کسر خدمت، با مهر واکسیناسیون برابر تاریخ اعزام قید شده در این شیوه‌نامه، تصویر کارت ملی و شناسنامه از تمامی صفحات (۲ نسخه)، تصویر نامه دانشگاه به حوزه نظام وظیفه (۲ نسخه)، گواهی عضویت فعال بسیج، اصل سند و تصویر ازدواج، عکس سه در چهار، پوشه و گیره، تکمیل نمودن پرسشنامه اطلاعات فردی، تکمیل نمودن فرم تعهدنامه، تکمیل نمودن برگ نداشتن کسری خدمت، تکمیل نمودن برگ درخواست ثبت نام و امتیازبندی، اصل مدرک یا گواهی موقت از دانشگاه است.

جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۴۴۰۴۵۰ یا با تلفن همراه ۰۹۱۷۳۸۲۴۱۸۳ (قادری، معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش) تماس بگیرید.

2 نظر

  1. چه قدر دنگ و فنگ داره…
    این همه مدارک میخواد؟
    فکر کنم اونایی هم که انتخاب میشن خیلی اتفاقی و بر اساس خوش شانسی شون انتخاب میشن.

  2. استخدام سربازمعلم عنوان صحیحی نسیت چون استخدام مکانیسم پیچیده ایست که تقریباامروزه تقریبا غیرممکن است بفرمایید جذب سربازمعلم برای انجام خدمت مقدس زیرپرچم درکسوت شریف معلمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top