بستن

قاب‌های خاطره از معلمان بازنشسته + گزارش تصویری

هفت‌برکه (گریشنا): مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان گراش در باغ نور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک به بازنشستگان گفت: «ما بنا داشتیم که در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌ای را در جهت تقدیر از بازنشستگان ترتیب دهیم که به دلیل ازدحام برنامه‌ها در اداره و مدارس موفق نشدیم.» ذبیح‌الله رضایی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: «وجود پیر و سالخورده و بزرگ‌ترها در خانواده همانند پیغمبر در میان امت است و شما نیز به عنوان بزرگ‌تر و طلایه‌دار عرصه آموزش و پرورش هستید که لازم است همه ما از تجربیات و نظرات ارزشنمدتان بهره‌مند شویم.» رضایی افزود: «عرصه تعلیم و تربیت عرصه عشق است و در عرصه عشق، خستگی و بازنشستگی جایگاهی ندارد.»

مدیر آموزش و پرورش در ادامه درباره‌ی طرح مشاوران افتخاری مدیران مدارس گفت: «بازنشستگی را باید یک فرصت بدانیم و نه یک چالش و در این راستا، ما از ابتدای سال تحصیلی جاری و با همکاری جمعی از بازنشستگان، طرح مشاوران افتخاری مدیران مدارس را کلید زده‌ایم و امیدواریم که با حمایت شما اندیشمندان فرهیخته که در حقیقت گنجینه‌ای ارزشمند از علم، دانش‌، معرفت و تجربه هستید، بتوانیم در این راه گام‌های استوارتری برداریم.»

سپس احمد نوروزی در خصوص نحوه‌ی اجرای طرح مشاوران افتخاری مدیران مدارس توضیحاتی ارائه نمود و خواستار مشارکت هرچه‌بیشتر بازنشستگان در این طرح شد.

اجرای موسیقی سنتی، تقدیر از بازنشستگان، خاطره‌گویی و پذیرایی شام، از دیگر برنامه‌های این مراسم صمیمی و دوستانه بود.

در میانه‌ی خبرهای انتخاباتی، دل‌ها را صفا دهید به دیدن چهره‌ی معلمان و مدیران گذشته در قاب عکس‌های مهرداد بدیع‌زادگان، روابط عمومی اداره.

6 نظر

  1. از زحمات جناب آقای رضایی واقعا تشکر می کنیم که واقعا پس از یک طوفان دوساله در اداره جوی ارام را به وجود اورده و از ایشان تشکر میکنیم. واقعا اقای مهروری در کنار ایشان می تواند بسیار مفید باشد.

  2. سلام ، از مسؤولین آموزش و پرورش سپاسگزارم ، اما گله ای دارم ،و آن اینکه چرا غیر گراشی ها را به حساب نیاورده اند ، نه معلمان بازنشسته ی غیر بومی و نه هم از توابع شهرستان ، …!!!

  3. یادش بخیر…خیلی دوس داشتم معلم های خودمو ببینم..آقای کریمیان..آقای محسنی..آقای عالمی..آقای اکبری..آقای حسن زاده..
    از خدا می خواهم هر جا هستید سلامت و تندرست باشید.و اگه پست منو می خونید بدونید خیلی دوستتان دارم.

  4. دیدن دبیران عزیزم خاطرات زیبایی رو در ذهن من زنده کرد.همه آنها از جان مایه می گذاشتند و پیشرفت انسانی شهر رو مدیون این عزیزان هستیم. هر جا که هستید شاد و سلامت باشید .همه این بزرگواران بخصوص آقای نام اور ، آقای زارعی اقای سعادت و … .
    تنتون سالم و دلتون شاد معلمهای عزیزم…..

  5. گراشی غریب پرست /// پس این همه معلم نمونه شهرمون کجان؟ آقایان کریمیان ، نجاتی ،خسرو حسن زاد، فرج الله فرجی، حبیب الله مهرابی، پرهیزگار، کارکن، کشاورز و….
    ای بابا….

  6. کسانی هستند در بطن و بدنه آموزش و پرورش که هیچگاه نامی از آنان برده نمیشود. افرادی که اگر آنها نباشند شالوده نظام آموزشی شهر متزلزل خواهد شد؛ اما بسیار گمنام مانده اند.
    شاید پس از بازنشستگی‌شان با اهدای یک لوح تقدیر نامی از آنها برده شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top