بستن

ترکیب ۳+۲ برای شورای پنجم

هفت‌برکه (گریشنا): پنجمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامی شهر گراش روز جمعه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد و پنج عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل شورای پنجم انتخاب شدند.

به گزارش هفت‌برکه، با پایان یافتن شمارش آرای در تمامی ۱۹ صندوق شهر گراش، مصطفی خورشیدی، علی‌اصغر حسنی، حبیب‌الله مهرابی، فوزیه ناصری و مرتضی فتحی به ترتیب حائز بیشترین آرا شدند و به عضویت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گراش در آمدند. عبدالرضا هرمزی، اکبر باقرزاده و محمد ناصری اعضای علی‌البدل شورای پنجم هستند.

بدین ترتیب، در کنار سه عضو قبلی شورا که ریاست شورا را نیز به عهده داشته‌اند، دو جوان تازه‌وارد توانستند به شورای پنجم راه پیدا کنند: مصطفی خورشیدی که با کسب رای اول مردم به نوعی شگفتی انتخابات بود؛ و فوزیه ناصری که رتبه‌ی چهارم را به دست آورد.

لازم به ذکر است که ممکن است در اعلام رسمی، بعضی از ارقام جابه‌جا شود.

سایت هفت‌برکه و کانال گراش (اینجا) در روز انتخابات به صورت لحظه‌به‌لحظه اخبار و عکس‌های انتخابات را پوشش داد. خبرها و گزارش‌های تصویری این روز را می‌توانید در سایت بخوانید.

 

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

19 نظر

    1. سلام
      باید اون زمان نگران می شدی که با زد و بندها و محله ای عمل کردن کارهای شورا باعث پسرفت کارها و دو قطبی شده شهر شده بود!
      دوست عزیز کاشکی به رای مردم احترام میزاشتیم! این نفرات مجموعا بیش از ۳۲ هزار رای داشتن!

      1. دوست عزیز به کلمه ترکیب بیشتر دقت و تفکر کنید.
        بنده نگفتم منتخبان بد هستند؛ بلکه همه‌ی آنها ستاره های این شهر هستند.
        اما باز هم می گویم ترکیب شکل گرفته بد است.

  1. باز هم اشتباه در محاسبات باعث شد گراش دولت تدبیر و امید رو همراهی نکنه و احتمالا تو چهار سال پیش رو هم از این نمد واسه ما کلاهی دوخته نمیشه انتخاب اصلح از اول مشخص بود

    1. دیروز که گریشنا پیام مارو تایید نکرد!

      عرض کردم که ۸ استان دیگر و نزدیک به ۱۶ میلیون نفر از کشور به رییسی رای دادن!

      به رای مردم احترام بزارید!

  2. تبریک به آقای خورشیدی،ایشون واقعأ لایق این سمت هستند،وقتی جوونا پشت کی باشن همه کار میشه کرد،وقتی بدون ادعا واسه مردم کار کنی این میشه مزدش،تبریک به همه ی افرادی که از ایشون حمایت کردند و همچنین همه ی افرادی که به ایشون رأی دادند

  3. ماشاالله به اقای خورشیدی من قبل از اینکه رای گیری شروع بشه حدس میزدم ایشون رای بیاره چون ایشون ادمی به تمام معنا خوب و جذابی هستند

  4. ضمن تبریک به اعضای شورای شهر وتبریک به دکتر روحانی وتاسف واسه کسانی در گراش که فکر میکنند هنوز اول انقلابه،نه عزیز من شعور ،درک ودیدمردم عوض شده ومردم از تندروی ،خشونت وتعصبات بی جا متنفرند،به امید سربلندی و سرافرازی ایران وایرانی.

  5. سلام قولا من رب رحیم
    حقیقتاً شعارمناسبی برگزیده بودند: فراتر ازشورا فراترازشهر
    واقعا جناب آقای خورشیدی این توانایی وقابلیت را دارند که همانند آقای حسنی به مجلس شورای اسلامی راه یابند وهمان شعار فراتر از شهروشورا محقق شود منوط براینکه کل نمایندگان منتخب ،بر آقای خورشیدی اجماع نظرداشته باشند .این پیروزی را به استاد عزیزمان مصطفی خورشیدی تبریک گفته وموفقیت روزافزون را برایشان امیدوارم.
    همیشه موید باشید

  6. تهش اینه که دولت بخواد به خاطر چینش اراء مردم گراش هر چی توی این چهارسال به مردم گراش داده هم ازشون بگیره.وای بر ما که شهر بی همه چیز میشه.تمامی اداراتی که توی این چهارسال بهمون دادن پر!!!تمام پروژه های عمرانی پر!!! تمام…..پر!!!!!نه با اومدن اصولگرا گراش گلستون میشد و نه با اومدن اصلاح طلب گراش بی چیز میشه.زنده باد تفکر فراجناحی و فراحزبی

  7. فکر کنم خبری مهمتر از خبر ریاست جمهوری یه مملکت باشه!؟؟
    حالا چرا گریشنا بهش نپرداخته و خبر رو نزده عجیبه!،امیدوارم جناحی و حزبی عمل نکرده باشه..
    بعدش هم چرا رای مردم گراش همیشه با رای کل جامعه فرق داره؟؟
    یه خورده سیاست رو از آگاهی بیشتر دنبال کنیم بد نیست.

  8. بهتره که شورا در اولین اقدام،خودشان لباس پاکبانان رو بپوشند و همه پوسترها رو از در و دیوار کوچه و خیابان جمع آوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 نظر
scroll to top