بستن

سیل پیام‌های تبریک و تشکر نامزدها و مسئولان در فضای مجازی

هفت‌برکه (گریشنا): بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار شد، و مردم شهرستان گراش پای صندوق‌های رای حضور یافتند. نتیجه‌ی انتخابات ریاست جمهوری در گراش نشان داد مردم گراش بر خلاف مردم ایران، سید ابراهیم رییسی را به ریاست جمهوری قبول دارند.  در انتخابات شورای شهر گراش نیز مصطفی خورشیدی، علی‌اصغر حسنی، حبیب‌الله مهرابی، فوزیه ناصری و مرتضی فتحی به ترتیب حائز بیشترین آرا شدند و به عضویت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گراش در آمدند. عبدالرضا هرمزی، اکبر باقرزاده و محمد ناصری اعضای علی‌البدل شورای پنجم هستند.

از دیروز و بعد از اعلام نتایج، بیشتر کاندیداها با ارسال پیام‌های تبریکی در فضای مجازی، از حضور مردم تشکر کردند و به افراد راه‌یافته تبریک گفتند. تمام پیام‌های منتشرشده در این خبر آمده است. این خبر با دریافت پیام‌های جدید به‌روز می‌شود.

منتخبان شورای شهر

مصطفی خورشیدی

بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام به همشهریان عزیزم و درود و خداقوت به خواهران و برادرانم که کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهرمان شدند. همانطور که رهبر فرزانه ما فرمودند: انتخابات برنده و بازنده ندارد و برنده حقیقی مردم ایرانند.
اینجانب نیز به ارواح پاک شهیدانمان قسم یاد می کنم که هر رای شما عزیزانم را به عنوان یک امانت الهی می دانم که شهری باشکوه و امور مردمی بزرگ را به دست اعضای ارجمند شورای اسلامی می سپارد.
و از آنجا که امانتداری، صفت رسول گرامی اسلام حضرت محمد امین (ص) است، ما همه ی اعضای شورای پنجم دشواری این بارسنگین را از هم اکنون احساس می‌کنیم. اما به حول و قوه ی خداوند بزرگ و دعای ائمه ی اطهار (ع) و حمایت و همراهی شما همشهریان غیرتمند، از هم اکنون در محضر شما کمر همت می بندیم که در این چهار سال، راه ده ساله را بپیماییم.
ایزد یکتا ز سراپای شهر
نام تو آورده به شورای شهر

چشم شهیدان به دو دستان توست
تا برسانی فلک آوای شهر

ما بر آنیم تا از تجمع عظیم کاندیداهای دوره پنجم و ادوار گذشته، مجلس بزرگان شهر را راه اندازی نماییم که هیچ امری را بدون مشورت با آنان اجرا نکنیم و آنان بازوان پرتوان شورای گراش خویش باشند تا در راستای تحقق یافتن همه ی شعارهایمان، دست در دست هم دهیم و پرتلاش و نستوه پیش رویم.

ضمنا از کلیه همشهریان عزیزم و برادر بزرگوارم که ریاست ستادم را بر عهده داشت و تمامی اقوام و دوستان گرانقدرم که تا پاسی از شب برای برگزاری یک انتخابات سالم زحمات طاقت فرسا را به جان خریدند تا برادرشان به شورا راه یافته وبرای خدمت به جوانان شهرشان همت گمارد تشکر و قدردانی می نمایم و سربلندی مردم شهرستانم را از خداوند بزرگ مسالت دارم.
و من الله التوفیق
مصطفی خورشیدی

علی‌اصغر حسنی

بدینوسیله از حمایت های صمیمانه و همکاری تمام همشهریان گرامی در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر‌گراش که موجبات دلگرمی و انگیزه خدمت به شهر و دیارمان را فراهم نموده است نهایت سپاسگزاری و امتنان را به حضور گرانبهایتان ابراز و خدمتگزاری تان را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانم .لذا ضمن احترام مجدد به اراده جمعی مردم عزیز گراش ، که در راستای آبادانی شهر و دیارمان کوشیدند و  غیرت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دادند ، قدردانی نموده و از درگاه ایزد لایزال برایشان سلامت باور دارم که با همراهی و مشارکت آگاهانه شما می توان بر تمام سختی ها و مشکلات فائق آمد و در راه رفع مشکلات فراروی شما لحظه ای از تلاش شبانه روزی دریغ نخواهم کرد چرا که شهری درخور و شایسته شما باید سرشار از طراوت ، آرامش ، و آسایش بوده و برای ساختن شهری زیباتر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود .

حبیب الله مهرابی

شکر و سپاس به درگاه احدیت که نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت امر را نصیب مردم نجیب و ولایت مدار ایران و جهان ساخت سلام و درود بر رهبر هوشمند و بصیرمان که همواره کشتی پرتلاطم ایران و جهان اسلام را با درایت به ساحل ثبات رهنمود می‌سازد. سلام بر مردم ایران که علی رغم تحمل مشکلات و مشاهده بی کفایتی برخی از مسْولین همچنان در رکاب رهبر و مقتدای خویش جانانه از دین و میهن خویش دفاع می‌کنند و با حضور چشمگیر خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بار دیگر بیعت ناگسستنی خویش با انقلاب اسلامی و رهبری نظام تجدید کردند.

عرض ادب و احترام دارم به محضر یکایک همشهریان عزیزم که باردیگر آگاهانه به این فرزند خدوم خود اعتماد کردند و توفیق تداوم خدمت صادقانه و دلسوزانه برای برای چندمین بار نصیبم ساختند من نیز در پیشگاه خدای سبحان با شما عهد می‌بندم که مثل گذشته تمام اندوخته علمی، تجربی و توان روحی و جسمی خویش را در راه خدمت خالصانه به شما عزیزانم بکار گرفته و برای سربلندی و پیشرفت همه جانبه و متوازن زادگاهم از هیچ کوششی دریغ ننمایم. بر خود فرض می‌دانم از همه سروان و بزرگانی که با حمایت‌های خویش، به این حقیر دلگرمی می‌دادند، از همشهریانی که با رآی معنادار خویش برای چندمین بار مرا رهین محبت‌های خویش ساختند، از مسْولین و عوامل اجرایی ستادم که بدون هیچ چشم داشتی  در این ایام، شبانه روز تلاش کردند و از همه مسْولین، سازمان‌ها و افرادی که زمینه این انتخابات هوشمند را فراهم ساختند تشکر و قدردانی می‌نمایم و از خداوند سبحان مسئلت دارم با اعطای توفیق بیش از پیش، اندکی از این محبت‌ها را جبران نمایم.

در پایان اعلام می‌کنم به شما اطمینان می‌دهیم که تمام منتخبین شما با همدلی و هماهنگی درونی و بیرونی و با هم افزایی مثال زدنی، همه همت خویش را مصروف خدمت به شما همشهریان خواهیم ساخت.

فوزیه ناصری

مردم عزیز شهرم گراش اینک که با همت و اعتماد شما عزیزان بنده به عنوان خادم مردم انتخاب شده‌ام بسیار متشکر و ممنون هستم امیدوارم با خدمت صادقانه جوابگوی زحمات تک به تک شما عزیزان باشم و برای پیشرفت شهرم گراش و کل منطقه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و در اولین اقدام نسبت به جمع‌آوری اقلام تبلیغاتی خودم (بنر و پوستر) از سطح شهر اقدام خواهم کرد.

مرتضی فتحی

پیام دکتر فتحی در صورت دریافت منتشر می‌شود.

اعضای علی‌البدل شورای پنجم

عبدالرضا هرمزی

همشهریان عزیزم، شهروندان محترم گراش خداوند را شاکرم که فرصت بیش از ده سال همراهی با شما مردم قدرشناس، برایم فراهم شد، تا بتوانم در بحرانی‌ترین برهه‌ی تاریخی شهرمان، خدمتی را که از دستم برمی‌آمد، به شما همشهریانم ارائه نمایم. بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک به منتخبین پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر گراش، از شما مردم فهیم و کلیه‌ی کسانی که در سه انتخابات و دو دوره‌ی شورا همراه و یاورم بودید، کمال سپاسگزاری را داشته باشم، و از اینکه این بار نیز به من اعتماد نمودید، تا در صورت نیاز به شما مردم شریف خدمت نمایم، به خود می‌بالم. به امید بهروزی در سایه پیشرفت و آبادانی شهرمان گراش

اکبر باقرزاده

سپاس و ستایش کردگار کریمی را شایسته است که رهین الطاف دوستان وخویشانی گرانمایه قرارم داد تا در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گراش شرکت نموده و قدردان عزیزانی هستم که با آرا خود رهین عنایت قرارم دادند هر چند مشیت الهی بر خدمتگذاری این جانب در شورای شهر گراش بر مدار نیامد و عزیزان دیگری حائز اکثریت آرا شده و توفیق خدمتگذاری حاصل کردند که فرصت مغتنم شمرده و به عزیزان حائز اکثریت آرا تهنیت عرض نموده و تداوم توفیق و تعالی آنان را از استان حضرت حق خواستارم (و هو معکم اینما کنتم)

محمد ناصری 

ضمن عرض سلام و ادب و احترام : خداوند را شاکرم که توانستم با صداقت و با رعایت اخلاق انتخاباتی وارد عرصه ی انتخابات شوم و مورد اعتماد مردم قدرشناس زادگاهم گراش مظلوم قرار گیرم.
این حقیر همچون گذشته در خدمت همشهریان عزیز و فرزندان آنان هستم و خواهم بود و هرکاری که از دستم بربیاید برای رشد و توسعه ی همه جانبه ی گراش پرافتخار انجام خواهم داد.
از تمامی همشهریان عزیزم که با احساس مسئولیت و با شور و شوق در پای صندوق های رای حاضر شدند؛
و همچنین تمامی عزیزان به ویژه خانواده ی محترم آقای محمد راه پیما و سایر فامیل های وابسته و آشنایان که ما را در برگزاری هرچه با شکوه تر این انتخابات یاری فرمودند ؛ بی نهایت ممنون و سپاسگزارم.
درضمن بر خود لازم می دانم از زحمات تمامی عوامل برگزار کننده ی این انتخابات پرشور تقدیر و تشکر به عمل اوریم.
درپایان سلامتی و توفیقات روزافزون همه ی شما همشهریان عزیزم را از خداوند متعال آرزومندم.

نامزدهای دیگر شوراپنجم

محمدکریمیان

پیام کریمیان در صورت دریافت، منتشر می‌شود.

علیرضا دانشور

بار دیگر حماسه و شور و نشاط و عزم ملی برای ایرانی آباد در مردم نمودار شد و در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم فهیم ایران اسلامی و بخصوص شهرستان گراش بدین وسیله از تمامی همشهریان عزیز و دوست داشتی گراش و دوستان عزیز و دانشجویان و ورزشکاران و هیات‌های مذهبی شهر و کسبه و بازاریان و تمامی هنرمندان و تمامی اقشار شهر گراش که در طول این مدت حقیر را همراهی نمودند و از هیچ کوششی دریغ نکردند و خدمتگزار خود را مورد لطف خویش قرار دادند سپاسگزاری می‌نمایم و برای منتخبین مردم که انتخاب فهم و درک مردم بوده است در عرصه خدمات رسانی به مردم خوب و دوست داشتنی گراش آرزوی سربلندی و موفقیت در عرصه خدمات رسانی به مردم را دارم.

محمد نام آور

سلام به همه رقبای دیروز و رفقای امروز و مردم خوب گراش، ضمن تشکر از همه کسانی که از بنده حمایت کردند به منتخبین دوره پنجم تبریک گفته آرزوی موفقیت بیش از پیش براشون دارم.

مهوش شیبانی

با سلام،  به همه بزرگواران منتخب شورای پنجم صمیمانه تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم، ان شاءالله در پناه حق و با بهره‌گیری از خرد جمعی و با همکاری و تعامل توام با تکریم و در فضایی سرشار از تفاهم برای عزت و سربلندی و توسعه شهر همیشه سرفرازمان گراش با تمامی توان تلاش کنند. خداوند سبحان یار و یاورتان باد.

علی عظیمی

در روزی که مردم عزیز شهرم پا به پای مردم بزرگوار ایران، در لبیک به ندای رهبرشان خوش درخشیدند و بار دیگر با گام‌هایی استوار و اراده‌هایی مصمم در صحنه حضور یافتند و حماسه سیاسی دیگری را رقم زدند؛ بر خود لازم می‌دانم این خلق حماسه بزرگ در انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر گراش را خدمت شما  مردم گرانقدر و نامزدهای محترم به ویژه منتخبین مردم تبریک عرض نموده و از دست‌اندرکاران انتخابات تشکر نمایم. برای منتخبین مردم در مسئولیت خطیری که پیش رو دارند، از خداوند منان آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نمایم و امیدوار به  فضل الهی و تلاش جمعی منتخبین مردم در احقاق حقوق حقه آن‌ها هستم.

محمد خواجه‌پور

به نام قادر هستی‌بخش

آسمان سی اردیبهشت‌ماه در گراش تفاوت زیادی با آسمان روزهای پیش از خود نداشت. تغییری که به دنبال آن بودیم به تاخیر افتاد اما همچنان در مسیری که گام برداشته‌ایم به پیش خواهیم رفت. مسیر همراه شدن با ایران عزیز. انتخابات ۹۶ فرصتی برای گفتگو بود و توقفی کوتاه برای سنجیدن آن چه کرده‌ایم و نتیجه این که نیاز به تلاش بیشتر داریم. برای این که مردم انتخاب‌مان کنند باید آدم‌های بهتری باشیم. «مردم همیشه درست انتخاب می‌کنند.» این، بیش از یک شعار، اعتقاد من است. برای این که انتخاب درست مردم را بسازیم راه سختی در پیش داریم.
شفاف‌تر، باهم‌تر و به دنبال بهتر و بهتر شدن. این مسیر شاید با حضور در شورا هموارتر می‌شد اما شورا تنها مجال همگامی با مردم نیست؛ به کار خود برمی‌گردیم، می‌اندیشیم و گوشه‌ای از صدها کار را در این شهر به دست می‌گیریم. تا وقتی که انتخاب مردم باشیم. زندگی ادامه دارد و با دوستی‌هایی که در این چند وقت شکل گرفت یا قوام یافت زیباتر نیز شده است. به رسم ادب جا دارد از تک تک افرادی که در دوران تبلیغات انتخاباتی با پیام‌های زیبای‌شان امید دادند و حمایت کردند، تشکر کنم. از تمامی دوستانی که از خودشان مایه گذاشتند و راهی نو در روش‌های تبلیغات انتخابات شورا گشودند سپاسگزارم. مدیون تک‌تک ۱۷۹۱رای شما هستم و این دین نه وبالی بر گردن که دستی در پشت برای به پیش رفتن است.

چون گذشته از جایگاه رسانه، حامی و همراه منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر گراش خواهیم بود و همراه دلسوزان در سازمان‌های مردم‌نهاد یاور شورا هستیم. به آن‌ها تبریک می‌گویم و در اولین فرصت در آغاز شورای جدید برنامه خود را به شورا ارائه خواهم داد.

آفتاب همچنان می‌تابد و برنامه ما در آینده، افزایش پیوندهای‌مان با بدنه‌ی ایران عزیز است.

سعید جعفری

بنده هم از طرف خودم به تمامی عزیزانی که منتخب مردم شدند تبریک عرض میکنم انشاالله که در تحقق برنامه‌هایشان موفق باشند همچنین از تمام همشهریانی که برای بنده زحمت کشیدند مشاوره دادند نیز تشکر می‌کنم انشاالله که بتوانیم با حمایت از اعضای شورای شهر جدید مسیر آبادانی گراش را هموارتر سازیم.

طیبه جعفریان

پیام در صورت دریافت، منتشر می‌شود.

فاطمه خواجه

ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران پرتلاش انتخابات و کاندیداتورهای عزیز و محترم، موفقیت منتخبین در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر علی‌الخصوص مهربانوی عزیز ناصری را تبریک گفته و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون مسألت دارم. بی‌تردید خدمتگزاری به مردم شهر، فرصت غنیمتی است که امیدوارم با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق‌تعالی قرار گیرند و هم اسباب رضایت‌خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازند که آنچه باعث سرفرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

پیام مشترک علیرضا مقتدری و محمد درخشنده

انتخابات با حضور مردم رقم خورد و این ما جوانان بودیم که توانستیم نتیجه را رقم بزنیم و شعار تغییر را در عمل معنا کنیم. بنا به رسم ادب بر خود واجب می‌دانیم به منتخبین مردم تبریک گفته، امیدواریم تمام اهداف و برنامه‌های از پیش اعلام شده در این شورا به نتیجه منجر شود و آحاد جامعه از آن بهره‌مند گردد. ان‌شاالله
پیش‌بینی می‌شود چالش‌های شورای جدید در وهله اول انتخاب شهردار متناسب با برنامه‌های اعضا و انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه‌ریزی و اقدام گردد‌ ما این عهد را با شما می‌بندیم، در هر زمینه‌ای که نیاز به همکاری و مشاوره باشد، در خدمت اعضای شورای محترم و مردم شریف گراش خواهیم بود. همانا هدف همه ما اعتلای نام گراش و گراشی بوده و خواهد بود. والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

مرتضی موغلی

احتراما ضمن عرض تبریکات صمیمانه به شما مردم عزتمند گراش، من باب لبیک به ندای رهبری عظیم الشان انقلاب و خلق حماسه حضور، به شما عزیزان و همه هوادارنی که به اینجانب مرتضی موغلی رای دادند صمیمانه عرض سپاس نموده و از خداوند منان برای همه‌ی مردم شریف گراش و منتخبین دوره پنجم انتخابات شورای شهر گراش روزگار خیر و ایام خوش مسالت داشته و آرزوی موفقیت دارم.

محسن دهقانی

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و تبریک به اعضای جدید شورای شهر و حامیانشان و
با امید و توکل به رحمت واسعه و حکمت خداوند منان، با افتخار اعلام می‌کنیم:

میزان رای ملت است (امام خمینی)
رای مردم حق الناس است ( امام خامنه ای)

تمکین به قانون و احترام به نتیجه آرای مردم فهمیم و شریف شهرستان گراش و برای همه کاندیداهای محترم و طرفدارانشان واجب و ضروری است، واین نشانه بلوغ فکری، دینی، سیاسی و اجتماعی است.

از تمام دوستانی که در ایام انتخابات بی منّت و تمام قد از اینجانب حمایت نمودند نهایت سپاس و قدردانی را دارم.
۲-بی شک در فضای موجود سپردن حق انتخاب با مردم با برگزارى مناظرات و میزگرد و هم اندیشی و فعالیت‌های مجازی کاری بس بزرگ است و تشکر بی‌نهایت را عزیزان برگزار کننده داریم.
۳- منتخب مردم طبق قاعده دموکراسی؛ نماینده تمام مردم است و از همگی تقاضا دارم صف بندی‌ها را پشت انتخابات جاگذارده و ضمن حفظ احترام، با حمایت از نمایندگان مردم گراش در آبادانی گراش عزیز کوشا باشند.
۴- امید به آینده‌ای زیبا برای گراش، مهمترین اندوخته قلبی همه ماست. این امید را در دل ه۱یتان شعله ورتر از گذشته نگاه دارید و در تحقق شعار تخصص گرایی، اخلاق مداری و عدالت محوری یکدل شوید.
۵- از منتخبین گراش آقایان خورشیدى، حسنی، مهرابی، فتحی و خانم ناصری که مورد اعتماد اکثریت مردم این دیار قرار گرفته است، تقاضا دارم در تحقق وعده‌های زمین مانده جدیت و همت ویژه‌ای را به خرج دهند.
۶- در پایان بعضی بی اخلاقی‌های این دوره را محکوم و از فرد، گروه یا ارکانی که از محتوای سخنرانی‌های اینجانب چه حال و چه در ایام تبلیغات احیاناً آزرده خاطر گشته اند، حلالیت می‌طلبم.

پیام‌های محمد راهپیما، محسن حسن‌زاده و مرضیه ده‌بزرگی در صورت دریافت منتشر می‌شود.

پیام‌های مسئولین

پیام تشکر فرماندار گراش از مردم و مسئولین به خاطر حضور در انتخابات

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، در پیامی از حضور مردم و مسئولان در انتخابات تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را سپاسگذارم که بار دیگر ملت بزرگ واندیشمند ایران اسلامی با حضور ومشارکت حد اکثری خود در دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره شورای اسلامی در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگ زرین وکارنامه درخشان دیگری را به جهانیان ارائه داد.

ملت ثابت کرد که در لبیک به فرمان رهبر خود ودر نظر گرفتن مصالح ملی ، میهنی واسلامی خود در بزنگاه تاریخی وزمانهای حساس همواره به وظیفه ذاتی خویش عمل خواهد کرد .

مردم شریف وغیور شهرستان گراش نیز در این حماسه ملی وغرور آفرین با مشارکت ۷۷ درصدی خویش در این دوانتخابات مهم گامی بزرگ در جهت عزت واقتدار کشور برداشتند واثبات کردند که با افزایش سرمایه اجتماعی وبالا بردن ضریب امنیت عمومی کشور در راه اعتلا و پیشرفت این مرز وبوم در همه صحنه های سیاسی واجتماعی حضور پررنگی دارند .

بدون شک همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز اصلی این آوردگاه سیاسی مردم غیور ایران هستند که مشتاقانه به صحنه آمدند تا به دنیا ثابت کنند که ایران اسلامی همواره کشوری مستقل ، آزاد و نمونه بارز مردم سالاری دینی است .

در ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ مردم عزیز ایران اسلامی با راًی قاطع به جناب آقای دکتر روحانی راه گره گشای تدبیر وعقلانیت و مدارا با جهان را برگزیدند .در این روز مردم اندیشمند و فهیم ایران اسلامی بر تداوم تدبیر و عقلانیت و اصلاحات پای فشردند و بر رعایت منافع ملی و مصالح نظام شکوهمند اسلامی در دنیای پیچیده کنونی راًی مثبت دادند .

اینجانب بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان گراش ومسئول برگزاری انتخابات ضمن تشکر از همه ی هیاتهای اجرایی ، نطارت وبازرسی ، بخشداران عزیز ونیروهای امنیتی وانتظامی ، لازم می دانم از همه داوطلبین محترم عضویت در شوراهای شهر وروستا که با احساس تکلیف ومسئولیت نسبت به موطن خویش قدم در این عرصه نهادند نیز صمیمانه تشکر کنم . باید رقابت ها را تبدیل به رفاقت کرد و در راستای پیشرفت کشور ، شهرستان ، شهر و روستا با اتحاد و همدلی تلاش وافر نمود.

ایام عزت مستدام

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش

 

پیام قدردانی دکتر عبدالهی از حضور مردم در انتخابات

رییس دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در پیامی از حضور حماسه ساز مردم در انتخابات۹۶ قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حضور غرور آفرینِ ملت عزیز و شریف ، حماسه ای رقم زد که چشم طمع دشمنان را از این نظام مقدس دور کرد. شما مردم شهرستان همیشه در صحنه ی گراش نیز همگام و همراه با موج خروشان ملت با حضور حداکثری ، همچون صحنه های قبل در طول تاریخ انقلاب، در خلقِ این حماسه ی شگفت انگیز سهیم بودید.

یقینا پیروز قطعی و اصلی این انتخابات، شما مردم هستید که به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفتید و با حضور در پای صندوق های رای، تمام دشمنان انقلاب و اسلام را مایوس کردید. دشمن با تبلیغات گسترده سعی در کم رنگ جلوه دادن انتخابات کرد اما ، هیچ چیز از چشم خبرنگاران داخلی و خارجی و لنزهای دوربین که واقعیت را به تصویر کشیدند دور نماند و حضور شما را چنان به تصویر کشید که مشتی محکم بر دهان یاوه گویان فرود آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور شما مردم بصیر و تبریک این حضور حماسه ساز و تاریخی به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران و علی الحصوص همشهریان عزیز و فهیم خودم ، مردم نجیب شهرستان گراش، برای رییس جمهور منتخب و نیز منتخبین شورای اسلامی شهر آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

دکتر احمد عبدالهی
رییس دانشکده علوم پرشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

13 نظر

  1. خداراشکر که ما همیشه خلاف جریان آب شما میکنیم. بهرحال هرکسی حق انتخاب دارد. هرچند نظر من وامثال من شاید باطیف گسترده همشهریانم متفاوت هست ولی همه درکنار هم وباهم هستیم. وتبریک به منتخبین شورای شهر. ان شاءالله که برای گراش ومردم گراش مثمر ثمر باشند. یاعلی

  2. محمد خواجه‌پور
    برای این که انتخاب درست مردم را بسازیم راه سختی در پیش داریم.
    یعنی چه؟
    برداشت من این است که انتخاب درست یعنی به شما رای دادن.

      1. بنده پیام شما رو به طور کامل خوانده ام.
        برادر عزیر اگر انتخاب مردم را درست می دانید پس آن چیزی که باید ساخته شوند شخصیت ها هستند نه انتخاب مردم.

        1. اصطلاح تصمیم‌سازی یک اصطلاح علمی در مدیریت است و این بخش از نوشته به این اصطلاح ارجاع دارد. اگر انتخاب مردم را یک تصمیم بدانیم می‌توانیم با تلاش و برنامه‌ریزی این تصمیم یا انتخاب را بسازیم.

  3. ان گروها و ارگانها که خلاف جهت اموزش، شنا به مردم یاد داده اند باید در مقابل مردم و شهر جوابگویی اعمال غیر عقلانی و غیر کارشناسیشان باشند و ثابت کردند که افراد نا‌اگاه هستند که همچنین خسارت غیر قابل جبرانی به شهر وارد کرده اند.

    امیدواریم که خبرگان غیر خطی و غیرجناحی شهر وارد میدان شوند و این را از چهره شهر بزدایند. پس با این اوصاف ثابت و تائید شد که اقایانی که از اقای رئیسی حمایت کرده اند هدفشان کار و کارافرینی و اشتغالزائی نیست و فقط در فکر تصاحب برکرسی خود هستند و سیاست باز هستند نه خدمت به مردم
    گر محک تجربه اید به میان تا سیه شود هر ان کس که در او غش باشد

  4. با سلام وعرض تبریک خدمت خدمت کاندیداهای محترمی که موفق به ورود به شورای پنجم شدن
    یک پیشنهاد داشتم خدمت شما سروران عزیز وآن اینکه بسیار زیبنده تر است اگر به همان مسجدی که جهت بیان برنامه ها وحل مشکلات ومتقاعد کردن مردم به رای دادن به شما رفتید دوباره سری بزنید و حضوری از آنان تشکر وقدر دانی کنید
    موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top