بستن

کودکان رویای محیط زیست را نقاشی می‌کنند

هفت‌برکه (گریشنا): «همه دوستدار محیط زیست هستیم». این عنوان یک مسابقه‌ی نقاشی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند و از کودکان برای شرکت در آن دعوت کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مسابقه نقاشی با عنوان «همه دوستدار محیط زیست هستیم»، کودکان می‌توانند رویا و امید‌هایشان را برای محیط زیست به تصویر بکشند. آخرین مهلت ارسال آثار تا پانزدهم تیرماه در نظر گرفته شده است. آثار باید بر مقوای A3 کشیده شود. به جز کلاژ برجسته، تکنیک‌های دیگر کشیدن نقاشی نیز آزاد است. از هر عضو کانون فقط یک اثر پذیرفته می‌شود، و روی اثر هم نباید چیزی نوشته شود.

راه‌های جلوگیری از اتلاف آب یا برق، استفاده مجدد از محصولات یا بازیافت آن‌ها، نحوه استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست که به حفاظت از حیوانات و گیاهان در طبیعت اطراف ما کمک می‌کند و … موضوعات پیشنهادی است که کودکان می‌توانند در قالب آن نقاشی بکشند.

این مسابقه تلاش دارد که کودکان سرتاسر دنیا را به جدی فکر کردن درباره حفاظت از محیط زیست پیرامونشان تشویق کند و همچنین کارهایی را که کودکان می‌توانند هر روز برای حفاظت از منابع انجام دهند، نشان دهد. زیرا که آنان رهبران آینده‌ی جهان هستند. کودکان باید تشویق شوند که نه تنها با به تصویر کشیدن تفکراتشان در قالب نقاشی‌ها، بلکه به صورت عملی هم دوستان و بزرگسالان اطرافشان را تشویق به گام برداشتن در این مسیر کنند.

گراش، بولوار فلسطین، شهرک فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشانی دبیرخانه‌ی این مسابقه نقاشی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۵۲۴۵۸۷۶۶ نیز می‌توانید تماس بگیرید. به برگزیدگان در این مسابقه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top