بستن

اوقات فراغت جوانان چطور سازماندهی می‌شود؟

هفت‌برکه (گریشنا): دومین نشست ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان گراش با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و اعضای ستاد با موضوع اوقات فراغت جوانان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، در این جلسه احمد حسن نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان درباره‌ی اوقات فراغت و همچنین اشتغال جوانان و آسیب‌های اجتماعی و معضلات ناشی از آن سخنانی بیان کرد و خواستار همکاری بیشتر ادارات، ارگان‌ها و نهادهای این شهرستان شد. در ادامه اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، نیز در خصوص ازدواج، ورزش، مسکن و اوقات فراغت جوانان به ایراد سخن پرداخت و خواستار پیگیری کلیه ادارات به منظور مرتفع کردن مشکل جوانان این گراش شد. در پایان هر یک از اعضای ستاد امور جوانان شهرستان گراش به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

برگزاری سمینارهای پژوهشی و علمی برای جوانان، پیگیری ساخت مسکن حاج زینل زینلی برای جوانان در شرف ازدواج، پیگیری ثبت دفتر ازدواج در شهرستان گراش، برگزاری سمینار تحکیم بنیان خانواده برای جوانان توسط دانشکده علوم پزشکی گراش با همکاری اداره ورزش و جوانان، شناسایی و ثبت آمار جوانان به تفکیک شهر و روستا توسط اداره ثبت و احوال، و ثبت نام کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی با تخفیف ویژه مخصوص جوانان در ایام تابستان از مصوبات این جلسه بود.

عکس تزیینی است.

2 نظر

  1. دقیقا نمیدونم هدف از برگزاری این جلسات چیه و ایا چیزی عملی میشه یا نه.
    ولی اینو میدونم بزرگ شدم و موقع ازدواجم رسید و به دلم موند یه سرگرمی خوب توی این شهر پیدا کنم.
    یه جای تفریحی که هر بعد از ظهر ارزش رفتن داشته باشه.
    یه کلاس اموزشی که ارزش وقت گذاشتن روزانه رو داشته باشه.
    اینا از حداقل هاست که حتی توی یه شهر کوچیک هم باید وجود داشته باشه

  2. صحب اراوقات فراغت شد.اما مردم مسکن مهر یه پارک مخروبه دارند که شهرداری علی رغم قول خود نمی خواهد ان را بازسازی کنه. چرا؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top