بستن

مهر تایید بازرسان بر عملکرد دانشکده و بیمارستان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از پتانسیل‌های دانشکده و بیمارستان گراش، بر وسعت و کیفیت فعالیت‌ها مهر تایید زدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، پنجشنبه چهارم خردادماه، بازرسانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور بازدید از پتانسیل‌های آموزشی و درمانی دانشکده علوم پزشکی گراش در این شهرستان حضور یافتند. دکتر پرویز مردانی، فوق تخصص جراحی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ و دکتر لیلا بذرافکن، معاون آموزشی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ از قسمت‌های آموزش دانشکده علوم پزشکی و سپس از بخش‌های مختلف مرکز درمان ناباروری الزهرا سلام الله علیها بازدید کردند. دکتر مردانی و دکتر بذرافکن در ادامه در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی علیه السلام گراش حضور یافتند و از بخش‌های مختلف بیمارستان نیز بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات قطب درمان منطقه قرار گرفتند. این بازدید به منظور تکمیل چک‌لیست اعتباربخشی موسسه‌ای دانشکده علوم پزشکی و بازدید از پتانسیل‌های دانشکده صورت گرفت.

دکتر مردانی پس از بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، در گفتگو با روابط عمومی، ضمن اشاره به وسعت اقدامات بزرگ مرحوم حاج شیخ احمد انصاری (ره) گفت: «در شهرستان گراش با این وسعت کارهای انجام شده توسط خیرین و با حضور اساتید و پزشکانی مانند دکتر احمد عبدالهی که حق استادی بر گردن بنده دارند، پتانسیل قدرتمندی وجود دارد.» او در بازدید از بخش‌های مختلف، ضمن بیان تذکرات لازم به منظور افزایش ارتقای آموزشی بخش‌ها گفت:  «عملکرد تمام بخش‌های بازدید شده در بیمارستان مطلوب است و در بین بخش‌ها، بخش اتاق عمل بیمارستان گراش خیلی خوب ارزیابی می‌شود و از بهترین بخش‌هاست. این بخش و کلینیک سرطان، حتی از شیراز هم مجهزتر و بهتر است و عملکرد خوبی دارند.»

دکتر پرویز مردانی در پایان از زحمات دکتر احمد عبدالهی و نیروهایش قدردانی کرد. لازم به ذکر است که مسئولیت اتاق عمل بیمارستان گراش که در بازدیدهای مختلف توسط بازرسان، از بهترین بخش‌ها شناخته می‌شود، به عهده‌ی عطریه احمدی است.

گفتنی است از روز چهارشنبه به مدت دو روز کارگاه توانمندسازی اساتید نیز با حضور دکتر دهقان، دکتر بذرافکن و دکتر مردانی در سالن کنفرانس دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد و اساتید دانشکده با شیوه‌های نوین تدریس آشنا شدند.

4 نظر

  1. افرین وصدافرین بر مجموعه کادر بهداشت ودرمان شهرستان ودر راس ان استاد احمدعبدالهی ومعاونین دلسوزشان ومجموعه اتاق عمل ومرکز ناباروری وپیشگیری از سرطان اجرک الله باز هم درپایان باید بگوییم خداوند مرحوم حاج شیخ احمد انصاری را قرین رحمتش بفرماید

  2. سلام وخداقوت به مجموعه علوم پزشکی-خدارحمت کند شیخ بزرگمان احمدانصاری-ان شاله سایه پروفسور عبداللهی بزرگ همواره برسر مجموعه دانشگاه و بیمارستان باشد-خداقوت رییس اتاق عمل و پرسنل محترمش-خداقوت مسولین و پرسنل و روسا بیمارستان

  3. از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و در راس ان استاد عبدالهی عزیز و پرسنل و کادر بیمارستان امیر المومنین و خصوصا سرکار خانم احمدی که طی این چند سال که در راس اتاق عمل کارهای بسیار اساسی و زیرساختی در جهت رفاه بیمار و کادر اتاق عمل انجام دادن کمال تشکر رو داریم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگیشون موفق و پیروز باشن.

  4. از زحمات مسوولین علوم پزشکی گراش واقعا تشکر میکنم من از نزدیک در جریان هستم شب و روز در حال پیگیری هستند برای تمام موارد. بلا شک کمبودهایی هم وجود داره ولی ان شالله رفع خواهد شد.
    سرکار خانم احمدی مسوول اتاق عمل گراش هم مدیریتشون قابل تحسینه واقعا پیگیر، دلسوز و توانا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top