- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

نگارخانه آبشار میزبان خلاقیت‌های کاغذی هنرمند اوزی

هفت‌برکه (گریشنا): هنرمند اوزی نخستین نمایشگاه تخصصی هنر ملیله کاغذی (کوئیلینگ) را در گراش و در نگارخانه‌ی آبشار اندیشه به نمایش می‌گذارد.

به گزارش هفت‌برکه، این نمایشگاه از نهم تا سیزدهم خرداد ماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۱ بامداد در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان گراش در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

فاطمه مبصر، هنرمند برگزار‌کننده‌ی این نمایشگاه می‌گوید: «هنر ملیله کاغذی (کوئیلینگ) از جدیدترین هنر‌هاست که در منطقه‌ی ما روی آن کار می‌شود. در نمایشگاهی که در گراش داریم، بیست اثر شامل تابلو‌های برجسته و سه‌بعدی، وسایل کادویی، دکوری و تزیینی که با استفاده از هنر کوئیلینگ ساخته شده است، به نمایش گذاشته می‌شود. هدفم از این نمایشگاه معرفی کار و هنر ملیله کاغذی و جذب هنرجو و علاقه‌مندان به این رشته برای دوره‌های آموزشی‌ام و همچنین فروش اثرهایم است.»

مبصر در مورد عنوان فاطیمو هنر نیز توضیح می‌دهد: «من تیم فاطیمو هنر را مدیریت می‌کنم که در زمینه‌ی آموزش، سفارش‌گیری و نمایندگی ابزار و متریال هنر ملیله کاغذی فعالیت دارد و آموزش آن مناسب همه سنین است.»

[1]

[2]