بستن

آب خانه‌های خالی قطع می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): چندی پیش، اداره آبفای گراش اقدام به جمع‌آوری تعدادی از انشعابات بدهکار در مسکن مهر زد و اعتراض ساکنان را اینطور جواب داد: «قطع کردن انشعاب‌ها فقط مربوط به مسکن مهر هم نیست. شروع کار از مسکن مهر بود تا به نقاط دیگر شهر برسیم» (خبر در گریشنا). حالا نوبت به بقیه نقاط شهر هم رسیده است.

یکی از کارمندان اداره آبفا در تماس با خبرنگار هفت‌برکه بر جدی بودن این موضوع تاکید کرد. به گفته‌ی آتشفشان، نیمه اول خرداد آخرین مهلت تسویه حساب است. او گفت چند روزی است اطلاعیه‌ای نیز کنار فلکه شهید بهشتی نصب شده است که این موضوع را یادآوری می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است:

«قابل توجه همشریان عزیز؛

با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی در سطح شهر خالی از سکنه بوده و مدت زیادی «فاقد قبض و پرداختی» می باشند و همچنین تعدادی از واحدهای مسکونی (خصوصا مسکن مهر، مسکن طلاب و مجتمع‌های تجاری – مسکونی) قرائت شده، ولی فاقد پرداختی می‌باشند؛ لذا جهت جلوگیری از «قطع و ابطال انشعاب» به امور آبفای گراش مراجعه و از تسویه حساب و به‌روزرسانی اشتراک خود اطمینان حاصل نمایید. آخرین مهلت مراجعه تا تاریخ ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ می‌باشد و از تاریخ فوق، این امور نسبت به قطع انشعابات اقدام خواهد نمود.»

با توجه به اینکه این اقدام می‌تواند مشکلاتی برای مردم در پی داشته باشد، به‌خصوص آنهایی که در شهر ساکن نیستند و یا اطلاعیه‌ها را دریافت نمی‌کنند، هفت‌برکه در روزهای آینده با رییس اداره آبفا درباره دلیل و چگونگی انجام این موضوع گفتگو خواهد کرد. شما نیز اگر سوال یا شکایتی دارید، به هفت‌برکه ارسال کنید.

4 نظر

  1. یعنی آقایان میفرمایند خانه ای که خالیه (به هر دلیل ) ومصرفی ندارند و خانه ای که مصرف دارند وچند دوره هم بدهکار هستن به یک چشم نگاه میکنن . خب واحدهای تجاری ومسکونی که مصرف آب دارن وبدهکار هستن بایستی با جدیت برخورد کرد .اما بر اساس کدام قانون خانه های خالی از سکنه که مصرفی ندارن وباالطبع قبض پرداختی هم ندارن الا مبلغ ابونمان که اون هم در کوتاه مدت مبلغی نمیشه که بخوان روش مانور بدن واقدام به قطع انشعاب کنن چون این انشعاب را خریداری کردن وجزو دارایی فرد به حساب می اید (دارایی نامشود). وبابت اب مصرفی بایستی پول پرداخت کنن که وقتی خونه خالیه پس مصرفی هم ندارن.
    بایستی راهکار ارایه بشه نه چکشی عمل بشه اونهم برای مردم شهری که خودشون شهرشون را آباد کردن نه ….

  2. عجب جاى مناسبى براى نصب اطلاعیه به این کوتاهى درنظرگرفته شده!!!!هیچ خطرى هم براى پرت شدن حواس راننده ها وجودنداره!!!

  3. آقایان اگر ادعای مدیریت کردن امور آب را دارند به فکر این باشند که همزمان مردم تمام محله های شهر بتوانند آب داشته باشند نه اینکه یک روز شهرک ۸۰ هکتاری را از داشتن آب محروم کنند که آب به پاقلعه برسد و روز دیگر برعکس…
    قطع کردن آب مشترکان، من هم اگر جای آنها باشم میتوانم انجام بدهم، بهتر است به فکر حل مشکلات مردم باشند نه ایجاد مشکل برای آنها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top