بستن

فرماندار گراش پیگیر تحقق وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان

هفت‌برکه (گریشنا): فرماندار گراش در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس مهمترین خواسته‌های جامعه ورزش شهرستان را مطرح و خواهان تسریع در اجرای طرح‌ عمرانی ورزش شهرستان شد.

به گزارش مسول دفتر فرماندار، اصغر فرودی فرماندار گراش در دیدار با کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با انتقاد از کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی متناسب با شهرستان گفت: امکانات ورزشی گراش متناسب با توانمندی‌های این شهرستان نیست و به ویژه برخی از روستاها از نبود فضای ورزشی رنج می‌برند که نیازمند توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان است.

فرماندار و تکرار خواسته‌های جامعه ورزش

فرماندار گراش تکمیل سالن سرپوشیده در بخش ارد، تکمیل پروژه و ساخت سالن سرپوشیده در دهستان های فداغ و خلیلی، تکمیل پروژه ورزشی محبی گراش، تخصیص اعتبارات لازم برای ساخت مجموعه های ورزشی و چمن مصنوعی در روستاها، تامین امکانات و تجهیزات ورزشی رشته های مختلف از جمله نیاز‌ها و خواسته‌های جامعه ورزشی شهرستان عنوان کرد.

وی به نبود فضای ورزشی در دهستان‌های فداغ و خلیلی اشاره کرد و افزود: سهل انگاری برخی از مدیران در گذشته باعث شده است که این روستاها از کمترین امکانات ورزشی برخوردار نشوند و ما امروز به جد پیگیر هستیم تا مسولین ورزشی استان بیشترین تغییرات در این حوزه داشته باشند و زمینه تحول این بخش نیازمند اختصاص اعتبارات ملی و استانی است.

فرودی با تاکید بر اینکه همه باید یک هدف را دنبال کنیم و آن هم توسعه ورزش شهرستان گراش است، خاطر نشان ساخت: شهرستان گراش از نبود یک خوابگاه مناسب جهت اسکان ورزشکاران رنج می‌برد و این برای یک شهرستان که پتانسیل بالایی ملی و بین المللی در حوزه ورزش دارد معضل است.

فرماندار گراش خواستار تسریع تکمیل مجموعه ورزشی محبی شد و تصریح کرد: پروژه ورزشی محبی یکی از پروژه‌هایی است که مردم گراش انتظار بهره برداری از آن را دارند و به لحاظ مشارکت خیرین در این پروژه باید تلاش شود برای تشویق خیرین دیگر این پروژه مهم و حیاتی هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش با تاکید بر اینکه باید تلاش شود گراش در حوزه ورزش و قهرمان‌پروری به جایگاه بهتری برسد افزود: سرمایه‌گذاری برای جوانان در حقیقت سرمایه‌گذاری برای ساختن جامعه آباد و پویا است.

فرماندار گراش در ادامه به موفقیت‌های فردی ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد و افزود: در رشته‌های مختلف ورزشی آقایان و بانوان شهرستان گراش دارای استعداد و مقام برتر هستند و همواره شاهد حضور جوانان این شهرستان در مسابقات و مدال آوری هستیم.

وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان فارس

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در این دیدار با تشریح عملکرد این حوزه گفت: نهضت خدمت رسانی تعطیل بردار نیست و سعی و تلاش ما بر این است که به همه رشته های ورزشی توجه داشته باشیم.

حیدر علی کامیاب اضافه کرد: قول می‌دهیم مجموعه ورزشی محبی را تا هفته دولت امسال افتتاح کنیم.

وی از اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای سالن سرپوشیده محبی، سیصد میلیون تومان ساخت زمین چمن مصنوعی در دهستان‌های فداغ و خلیلی و تامین اعتبار پس از اخذ کد پروژه ساخت سالن ورزشی ارد، تکمیل ساخت سالن ورزشی فداغ و ایجاد مجموعه ورزشی در روستاها خبر داد.

در این دیدار که فضلی بخشدار مرکزی شهرستان گراش حضور داشت به نیاز های ورزشی این بخش اشاره و خواستار رفع مشکلات جوانان در این حوزه شد.

پیگیری خبر

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در سفر اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ به گراش قول داده بود سالن محبی تا بهمن‌ماه تکمیل شود، احداث زمین چمن مصنوعی در فداغ و خلیلی و ساخت سالن در ارد، سالن اختصاصی بانوان در گراش و تجهیز سالن‌های موجود وعده‌‌های دیگر کامیاب در سفر دو روزه به گراش بود. کامیاب به نتیجه رسیدن این وعده‌ها را منوط به همراهی نماینده مجلس کرده بود. (خبر در گریشنا)

خبرنگار هفت‌برکه میزان تحقق وعده‌های سفر سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان فارس را بررسی کرد. بیشتر این وعده‌ها به سرانجامی نرسیده است یا در بهترین حالت در مرحله تخصیص بودجه است. مهمترین پروژه‌های عمرانی ورزش شهرستان در این یک سال راکد مانده است.

احمد حسن‌نژاد رییس اداره ورزش و جوانان گراش گفت: «از سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی از طرف اداره کل در اختیار اداره قرار گرفته است که مهمترین بخش آن یک تشک تاتمی برای ارد و یک تشک تاتمی برای گراش بود. همچنین بودجه‌ای برای نورافکن و روشنایی زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهدا گراش نیز اختصاص داده شده است.»

حسن‌نژاد در مورد وضعیت سال محبی از سال گذشته تاکنون گفت: «سرامیک و پوشش داخلی مجموعه که قبل از سفر مدیر کل آغاز شده بود به پایان رسید. در این مدت تابلوی برق و برق‌کشی داخلی نیز انجام شد. منتظر نصب کفپوش سالن هستیم تا بتوانیم فاز یک مجموعه محبی که شامل سالن ورزشی است را افتتاح کنیم.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

2 نظر

  1. فرماندار جمله جالبی گفتند کم کاریهای مسوولیتی گذشته باعث مشکلاتی شده که چوب آن را باید نسل امروز و مسوولین فعلی بخورند

  2. و چوب خوردن مسئولین امروز باعث کم کاری مسئولان آینده خواهد شد بنابراین همیشه گذشته مقصر هست. شما بهتر است طبق نظریه نسبیت اینشتین به درون یک سیاه چاله سفر کنی و به گذشته برگردی تا شاید بتونی گذشته رو اصلاح کنی و بعدش از دهنه سفید چاله بیرون بیا و به زمان حال برگرد. راستی! فرماندار هم با خودت به سفر ببرش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top