بستن

کاپیتان هلال‌احمر گراش به تیم ملی نوجوانان دعوت شد

هفت‌برکه (گریشنا): محسن محمدی، بازیکن ۱۶ساله تیم هلال‌احمر گراش، در لیست ۲۷ نفره تیم ملی نوجوانان قرار گرفت.

امروز ۲۲ خردادماه سایت تیم ملی فوتبال اسامی ۲۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال نوجوانان را اعلام کرد. (سایت فدراسیون) در میان بازیکنان دعوت شده نام محسن محمدی بازیکن تیم هلال‌احمر نیز دیده می‌شود.

محسن محمدی به همراه ۲۶ بازیکن دیگر باید در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خرداد در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور داشته باشد و در صورت تایید کادر فنی تیم ملی به مسابقات جام جهانی نوجوانان در کشور هند اعزام شود.

محسن محمدی در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای تیم هلال‌احمر در رقابت‌های استانی و کشوری بازی کرده است و در حال حاضر یکی از ستون‌های قرمزپوشان گراش است. آخرین موفقت محمدی راهیابی به مسابقات دسته اول جوانان کشور به همراه تیم هلال‌احمر بود. این بازیکن در تیم هلال‌احمر به دو قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان فارس و دو قهرمانی لیگ برتر جوانان استان فارس رسیده است.

محسن محمدی در گفتگو با خبرنگار هفت برکه در مورد سوابق فوتبالی خود گفت: «سال ۱۳۸۵در سن ۶ سالگی به عضویت تیم فوتبال هلال احمر درآمدم و این را اشاره کنم که برادرانم محمد و مسعود هم عضو همین تیم پیروزی هلال احمر بوده‌اند. در آن زمان زیر نظر مربی خودم عبدالرضا حسین‌پور کار خود را شروع کردم و در سال ۸۹ به صورت جدی در مدرسه فوتبال هلال احمر زیر نظر آقایان عبدالرضا حسین‌پور و جواد آذربادگان تمرینات خود را ادامه دادم. در سال ۸۸ به مراه تیم نوجوانان هلال احمر در حالی که ۹ سال داشتم قهرمان گراش شدیم که یکی از گل‌های فینال هم با شوت از راه دور به ثمر رساندم.»

محسن با شماره ۴ در پست دفاع وسط و جلوزن بازی می‌کند. او در بسیاری بازی‌ها بازوبند کاپیتانی تیم‌های نوجوانان و جوانان هلال‌احمر را بر بازو بسته است: «در اولین حضور با نوجوانان هلال احمر در لیگ برتر استان فارس به مقام سوم دست رسیدیم. در دوره بعد قهرمان نوجوانان استان شدیم و همزمان در تیم های جوانان و امید هلال احمر هم نیز عضویت داشتم و به مراه جوانان و نوجوانان هم قهرمانی استان شدم. و در سال ۹۵ هم در مسابقات کشوری جوانان در بندرعباس به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کردیم که در فروردین ماه ۹۶ در گراش جشن صعود به لیگ دسته اول کشور را برپا کردیم. در همین مسابقات بود که توسط مقیم استعداد یاب فدراسیون فوتبال برای تست نهایی تیم ملی زیر نظر چمنیان انتخاب شدم و لطف خدای متعال شامل حالم شد تا بتوانم توانایی های خودم را به معرض نمایش درآورم و نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان را به خود جلب کنم.»

قرمزپوشان گراش سال‌های گذشته با نام‌های پیروزی و پرسپولیس در مسابقات شهرستان و استان حضور داشت. محسن هم از هواداران تیم پرسپولیس است در مورد آینده فوتبال خود می‌گوید: «خودم از کودکی دوست داشتم در تیم پرسپولیس باشم و از کودکی می‌خواستم که در یک تیم لیگ برتری به جامعه و تیم ملی جمهوری اسلامی کمک و یاری کنم.»

بازیکن آینده‌دار هلال احمر گراش سید جلال حسینی و سرخیو راموس را از الگوهای فوتبالی خود می‌داند و در مورد دلایل موفقیت خودش می‌گوید: «تلاش و پشتکار خودم و مربیان زحمت‌کش که برای پیشرفت دوران فوتبالی من تلاش کردند. در طول دوران بازیگری‌ام قاسم فرسوده نقش به‌سزایی در پیشرفت من داشته‌اند و مربیانی از جمله حسین پور، آذربادگان، اغواری، کهندلی، غلامی ،خلیل آزاد در کنار سرپرستان زحمتکشی همچون موسوی، عابدی، منفرد و دیگر عزیزانی که شاید نامشان از قلم افتاده باشد با مدیریت پرتلاش و دلسوز فرسوده ،بیشترین زحمت را کشیده‌اند. دست تک‌تک‌شان درد نکند. بازهم ممنون تمام دوستانم و هم تیمی هایم هستم که اگر در کنار آنان نبودم این موفقیت ها حاصل نمی‌شد.»

محسن فرزند علی محمدی و اهل شهرک شهید دستغیب گراش است. او در حال حاضر دانش‌آموز سال سوم رشته کامپیوتر در هنرستان شهید منفرد است. این انتخاب می‌تواند مسیر زندگی او را عوض کند. از محسن محمدی می‌پرسم که دور شدن از شهر و خانواده سخت نیست: «دوری خانواده برای همه‌ی مردم سخت است ولی باید تحمل کرد و سختی به خود داد و با این کارها آدم موفق می‌شود. انشاالله اگر در این کار موفق شدم خانواده‌ام را به شهری که در آن بازی می‌کنم می‌برم. از حمایت‌های پدرم، برادرانم و دعای خیر مادرم که همیشه در اردوها و بازی‌های استانی لحظه‌به‌لحظه برای سلامتی‌ام دست به دعا بودند، نمی‌توانم به راحتی بگذرم.»

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. انشاالله با سلامتى و پشتکار شما را لیگ برتر ببینیم.
    البته این موفقیت را به آقایان فرسوده،حسین پور،آذربادگان و دست اندرکاران تبریک مى گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top