بستن

تیم شهدای مجلس قهرمان پینگ‌پنگ باشگاهی گراش

هفت‌برکه (گریشنا): تیم شهدای مجلس شورای اسلامی قهرمان مسابقات باشگاههای تنیس روی میز گراش شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، ششمین دوره مسابقات باشگاه‌های تنیس روی میز گراش به مناسبت هفته جهانی محیط زیست و جام رمضان از تاریخ هفدم خردادماه و با حضور ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی بصورت دوره‌ای برگزار گردید (خبر در گریشنا). پس از مسابقات حذفی رقابت‌ها تیم‌های شهدای مجلس شورای اسلامی و شهدای گمنام به فینال رسیدند و تیم‌های حفاظت محیط زیست و شهید رادمرد رده‌بندی رقابت‌ها را برگزار کردند.
در مسابقه رده‌بندی، تیم حفاظت محیط زیست توانست با ترکیب علیرضا جعفری، امیررضا جمالی و عادل نجاتی با نتیجه‌ی ۳-۲ تیم شهید رادمرد را که با ترکیب محمد حسینا، مهدی رادمرد و سینا سرخی وارد مسابقات شده بود، شکست دهد و مقام سوم را کسب کند.
فینال این رقابت‌ها نیز ساعتی بعد با حضور حسن‌نژاد، رییس اداره ورزش و جوانان؛ موغلی، رییس هیات تنیس روی میز؛ جمالی، رییس اداره محیط زیست؛ آشفته، رییس اداره پست؛ محمدحسینیان، رییس بانک ملی مرکزی گراش؛ جمعی از دیگر مسئولین، خانواده ورزشکاران و نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی برگزار گردید. در این بازی تیم شهدای مجلس شورای اسلامی در حالی که ۲-۱ از شهدای گمنام عقب بود توانست نتیجه را ۳-۲ به نفع خود رقم بزند و قهرمانی ششمین دوره مسابقات باشگاه‌های گراش را به نام خود ثبت کند.


تیم شهدای مجلس شورای اسلامی با ترکیب عبدالهادی موغلی، محمدحسن سبزواری و مهدی کارگر؛ و تیم شهدای گمنام با ترکیب حمیدرضا موغلی، مهدی یحیایی و علیرضا سبزواری فینال رقابت ها را برگزار کردند.
ابوالفضل دیباچی، حمیدرضا جعفری و علی نام‌آور داوری مسابقات فینال را عهده دار بودند.
در پایان این رقابت‌ها به تیم قهرمان کاپ قهرمانی، مدال، حکم و مبلغ دو میلیون ریال جوایز نقدی و به تیم‌های دوم تا چهارم مدال، حکم قهرمانی و به ترتیب مبلغ یک میلیون و پانصد، یک میلیون و پانصد هزار ریال جوایز نقدی اهدا شد.
شایان ذکر است تیم شهدای گمنام با مدیریت علیرضا جعفرزادگان از شش دوره برگزاری این رقابت‌ها، در پنج دوره آن حضوری فعال داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top